به روزرسانی مکانیزم ضدریزش شیرابه سمی تویلرها در سال ۹۹

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: خرید و نوسازی ماشین‌آلات، کامیون کمپرسی، جاروب‌ها، زباله کش‌ها، لودرها و بروزرسانی مکانیزم ضدریزش شیرابه سمی تویلرها از پروژه‌های شاخص این سازمان در سال جاری است.

حسن نظام‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال گذشته خرید و نوسازی ماشین‌آلات، خرید هفت دستگاه زباله کش، خرید سه دستگاه جاروب، خرید دو دستگاه بکهوپودر، خرید یک دستگاه جرثقیل ۱۵ تن، بهسازی مکانیزم ضدریزش شیرابه زباله‌کش‌ها و اعزام ماشین‌آلات و تجهیزات به مناطق سیل‌زده خرم آباد، پل دختر، اهواز و سیستان و بلوچستان انجام شد.

وی تصریح کرد: سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی تجهیزات خدمات موتوری اصفهان اختصاص یافت که پنج میلیارد تومان از بودجه سازمان و هشت میلیارد تومان از سوی شهرداری مرکزی تامین شد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این سازمان ۳۰۰ نفر نیرو به صورت مستقیم  و ۱۰۰ نفر پیمانکار طرف قرارداد فعالیت می‌کنند که بیشتر در تعمیرگاه‌های سازمان مستقر هستند، افزود: تعداد ۲۶۳ دستگاه خودرو دراختیار این سازمان است که ۱۱۰ مورد از خودروها عمرانی بوده و حمل نخاله از سطح شهر به گردنه زینل را انجام می‌دهند همچنین ۱۵۳ دستگاه خودرو خدماتی اعم از زباله‌کش، جاروب مکانیزه و جدول‌شوی خدمات شهری را انجام می‌دهد.

وی گفت: یکی از وظایف سازمان خدمات موتوری رفت و روب و شستشوی جداول است که به صورت مکانیزه انجام می‌شود.

نظام‌زاده با بیان اینکه هنگام بارندگی‌های شدید، رفع آبگرفتگی معابر شهر از طریق تانکرهای سازمان خدمات موتوری انجام می شود، افزود: رفع مشکلات مربوط به ترکیدگی لوله فضای سبز یا دیگر معابر شهری با دو دستگاه پمپ این سازمان انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: جرثقیل ۱۰ تنی برای سازمان خدمات موتوری در اولین فرصت خریداری و به تجهیزات سازمان اضافه خواهد شد و در حوادثی همچون سقوط تنه درخت یا موارد مشابه استفاده می‌شود.

کد خبر 418258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.