مالکان اماکن مهدهای کودک به پویش همدلی بخشش اجاره بها بپیوندند

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان از عموم مالکین ساختمان‌های اجاره‌ای مهدهای کودک استان درخواست کرد به عشق کودکان این مرز و بوم به پویش همدلی بخشش اجاره بهای مهدهای کودک استیجاری بپیوندند.

مرضیه فرشاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: براسـاس مصوبـات سـتاد ملی مبـارزه بـا شیوع ویروس کرونـا و ابلاغ دسـتور تعطیلی مهـدهای کودک، فعـالیت اجرایی این مراکز به صورت حضوری از اول اسفندماه ۹۸ به صورت کامل متوقف شـد، که این امر آسـیب‌هایی نظیر از دست رفتن منابع درآمـد این مراکز را درپی داشـت.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصـد مهدهای کودک استان اصفهان استیجاری هستند، افزود: نداشتن توان پرداخت اجاره بهای آنها توسط مستاجرین که با توجه به فضای فیزیکی مهدکودک دارای اجاره بهای بالا است، یک بخش عمده از مشـکلات مهدهای کودک است.

مدیرکل بهزیستی اصفهان خاطرنشان کرد: این اداره کل در راسـتای حمایت طلبی از مالکانی که کل یا بخشـی از اجاره مهـدهای کودک را در زمان تعطیلی ناشی از شیوع ویروس کووید ۱۹ بخشیده‌اند یا خواهند بخشید در قالب پویش همدلی "بخشش اجاره مهدهای کودک در روزهای تعطیلی ناشی از شیوع کرونا" و با اهدای نشان"حامی کودک" و لوح تقدیر از اهتمام و بذل محبت این مالکین دلسوز قدردانی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بدین منظوراز تمام مالکان مهدهای کودک استان درخواست می‌شود با پیوستن به این پویش در این امر خدا پسندانه مشارکت کنند.

فرشاد اظهار کرد: پس از پایان شـرایط کنونی و بازگشت شـرایط به حالت عادی طی مراسـمی از اقدامات ارزنده مالکان مذکور، متناسب با میزان مشارکت آنها در پویش، با اهدای نشان حامی کودک با حضور مقامات استانی وکشوری تقدیر خواهد شد.

کد خبر 418200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.