تصمیمی برای لغو لیگ و حذفی نداریم/ صحبت‌های سلیمانی غیر مسئولانه‌ است

سازمان لیگ با صدور یک بیانیه مصاحبه حیدر سلیمانی نماینده سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال که ساعاتی پیش از تعطیلی لیگ و جام حذفی خبر داده‌بود را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساعاتی پیش حیدر سلیمانی ناظر و نماینده سازمان لیگ در مسابقات فوتبال مصاحبه‌ای را با یکی از خبرگزاری‌ها انجام و خبر از تعطیلی لیگ و جام حذفی داد. او همچنین اعلام کرد سازمان لیگ قصد دارد تا با معیرهایی چهار تیم مستحق سهمیه آسیایی را تعیین کند.

حالا اما پس از گذشت تنها چند ساعت از این مصاحبه سازمان لیگ بیانیه‌ای را صادر کرد و حرف‌های سلیمانی را تکذیب، و آن‌ها را غیر مسئولانه خواند. در این اطلاعیه که توسط روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران صادر شده، آمده‌است: "امروز یکی از ناظران لیگ دسته اول در مصاحبه ای غیر مسولانه صحبت از معرفی نمایندگان لیگ برتر به لیگ قهرمانان آسیا را مطرح کرد و حتی خبر از توقف مسابقات جام حذفی داده بود.

این در حالی است که مدیران فدراسیون فوتبال ، سازمان لیگ و باشگاه های لیگ برتر تاکنون هیچ جلسه ای نداشته و تصمیمی در این خصوص اتخاذ نکرده اند .
لذا سازمان لیگ فوتبال طبق رهنمودهای فدراسیون جهانی فوتبال - فیفا - همچنان مصمم به از سر گیری‌مسابقات لیگ برتر و جام حذفی و سایر لیگ‌های کشور بعد از عادی شدن شرایط بوده و با هماهنگی  ستاد ملی کرونا و مراجع ذیصلاح  مسابقات را از سر خواهد گرفت"

با وجود تکذیب جدی سازمان لیگ اما همه‌ کار را نباید تمام شده دانست. فدراسیون و سازمان لیگ می‌گویند فیفا اجازه تعطیلی به آن‌ها نمی‌دهد، اما شرایط شیوع ویروس کرونا و فاصله گرفتن تیم‌ها با شرایط ایده‌آل خود، ممکن است مدیران لیگ را به سمتی سوق بدهد تا بار دیگر در تصمیم خود تجدید نظر کنند.

کد خبر 418098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.