فوتبالیست معروف شکنجه‌گر ساواک بود

زندانی سیاسی و از انقلابی سرشناس دهه ۵۰ از فوتبالیست‌هایی سخن گفته که شکنجه گر ساواک بودند اما بعد از انقلاب گذاشتند زندگی کنند.

به گزارش ایمنا، هادی غفاری با بیان اینکه ساواک در ورزش حضور پر رنگی داشت، اظهار کرد: فوتبالیست‌های مشهوری وجود داشتند که همکار ساواک بودند و بعد از انقلاب هم متاسفانه انقلاب خیلی به آنها بها داد. ساواکی بودند، می‌دانم، کارمند ساواک بودند؛ در شکنجه‌گاه حضور داشتند، فوتبالیست هم بودند. اینها به زور به ما می گفتند ساکت شویم، حرف نمی‌زدیم.

وی افزود: مُرد و رفت. نمی‌خواهم پرده‌ دری کنم. فوتبال یک مجموعه‌ای بود برای آنکه فقط باند جلادی و وابسته به خودشان را در ورزش داشته باشند. ورزشکاران خوب و عزیز ما هیچ کدام میدان نداشتند.

این فعال سیاسی ادامه داد: چرا باید تختی از دنیا برود؟ تختی که سالم سالم بود. بروید از خانواده تختی، از بابک بپرسید؛ آقای تختی یک روز پرونده پزشکی ندارد.؛ شب بخوابد و صبح بیدار نشود. ببخشید، مغز گوسفند نخورده ایم. آقای تختی چرا باید سکته کند؟ مگر در سن سکته بود؟ مرد قهرمان، سالم، بهداشتی شدید و ورزشکارانی مانند او که همه از صحنه پرت شدند و آدم‌های دیگر را می‌آوردند.

منبع: خبرآنلاین

کد خبر 417912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • پرویز IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    2 5
    تختی مرد بود یک جوانمرد واقعی و دوستدار حق و شجاع و محبوب مثل سردار دلها مرد خودکشی نمیکند مرد را بشهادت رساندند مثل سردار دلها که با نامردی و دزدانه و بزدلانه بشهادت رساندند
  • محمد IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    4 2
    حاج اقا از بابک پرسیدم گفت پدرم خودکشی کرده