توضیحات پلیس راهور در خصوص جزییات ممنوعیت تردد در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اعمال ممنوعیت تردد از ساعت ۱۴ امروز، گفت: احتمال تردد کارمندان، کارگران، پرستاران و سایر شهروندان در این ساعت وجود دارد و پلیس راهور با آنها همراهی خواهد کرد اما ترددهای بی هدف اعمال قانون می‌شود.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با عذرخواهی به دلیل شرایط پیش آمده با توجه به برداشت های متفاوت خبرگزاری ها و شهروندان عزیز از چگونگی محدودیت های ترافیکی پیش رو اعلام کرد: از امروز ظهر ساعت ۱۴ و روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین محدودیت های شدیدتری برای تردد بین شهرها با پلاک غیربومی مشابه روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه تردد غیر مجاز مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه خودرو خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به اعلام ممنوعیت تردد از ساعت ۱۴ امروز و احتمال تردد کارمندان، کارگران و شهروندان در آن ساعات  پلیس راهور با آنها همراهی و همکاری خواهد کرد اما ترددهای غیرضروری و بی هدف و دور دور خودروها در شهر مورد اعمال قانون قرار خواهد گرفت.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه تردد در داخل شهرها با پلاک بومی در صورت ضرورت با رعایت مقررات زوج و فرد انجام می شود، افزود: ‌برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا ترددهای غیر ضروری در داخل شهرها با پلاک بومی و غیر بومی نیز مشمول جریمه است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط خاص حال حاضر نیاز و مشکلات مردم را به درستی درک می کنیم و از شهروندان و هم استانی‌های با فرهنگ اصفهان درخواست همکاری و همراهی مثل گذشته داریم.

کد خبر 417896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهریار دانشمند IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    1 0
    کل ایام عید ,این کار رو میکردین بهتر بود
  • شهریار دانشمند IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    1 0
    کل ایام عید ,این کار رو میکردین بهتر بود
  • محسن IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    1 0
    اگر کرونا بگیرم و بمیرم هم برای خودم خوبه هم دولت.. خودم راحت میشم از بس خجالت کشیدم تو رو بچه هام چون راننده تاکسی اینترنتی هستم دولت هم زیر بار گناه اینکه از گرسنگی بمیرم نیست نهایت میگن بر اثر ابتلا به کرونا فوت شده
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    1 0
    تکلیفو مشخص کن آقا. دوربین ضروری و غیر ضروری میفهمه.یادش دادین