بیغم: فینال لیگ برتر فوتسال را به سال آینده موکول کنند

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: مسئولان ایرانی می توانند طرحی به آسیا بدهند و بگویند از چند تیم اول فوتسال آسیا مانند ایران دوتیم برای مسابقات جام باشگاه های آسیا اعزام شوند.

حمید بیغم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: به نظر من اگر فینال را به سال آینده موکول کنند بهتر است، یعنی گیتی پسند و مس سونگون زمانی که بازیکنان و مربی خود را جذب می‌کنند فینال برگزار شود، زیرا دو ماه است که بازیکنان در کنار هم نبوده و تمرین نداشتند که اگر فینالی هم برگزار شود، برنده بازی برحسب اتفاق است.

وی با بیان اینکه اگر بعد از تمام شدن قرنطیه و چالش‌کرونا بخواهند لیگ برتر فوتسال برگزار کنند، بی کیفیت نخواهد بود، ادامه داد: بازیکنان بزرگی در هر دوتیم قرار دادند که می‌توانند صحنه‌هایی را رغم بزنند که برای تماشاگر جذاب باشد، اما بازی از شرایط تاکتیکی خارج می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه می‌توانند دوتیم را قهرمان اعلام کنند، تصریح کرد: با این کار می‌توانند سهمیه بازی پیش فصل آینده را بین گیتی پسند و مس سونگون برگزار کنند. در یک شهر بی طرف و برنده آن مسابقه برای بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا برود، یا طرحی به آسیا بدهند و بگویند از چند تیم اول فوتسال آسیا مانند ایران دوتیم برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اعزام شوند.

بیغم خاطرنشان کرد: بازیکنان دو ماه است که از هم دور هستند و جایی برای تمرین ندارند که بازی فینال از لحاظ تاکتیکی چیزی ندارد و یک تیم تنها بر حسب اتفاق پیروز می‌شود.

وی در خصوص تمرینات بازیکنان گیتی پسند، گفت: برنامه تمرینی هفتگی به بازیکنان دادیم و با آنها در ارتباط هستیم، اما بازیکنانی که وارد فوتبال و فوتسال می‌شوند انسان‌هایی اجتماعی هستند که به سختی تنها تمرین می‌کنند، اما ما طبق وظیفه خود برنامه هفتگی دادیم که امیدواریم انجام دهند.

کد خبر 417769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.