خواهان تعامل با انجمن قلب شهر فرایبورگ هستیم

رئیس انجمن قلب و عروق اصفهان گفت: با همکاری شهرداری اصفهان زمینه تعامل انجمن قلب و عروق شهر اصفهان با انجمن قلب و عروق شهر فرایبورگ آلمان برقرار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اکبر توسلی، در دیدار مدیران شهری اصفهان با رئیس و اعضای انجمن قلب و عروق اصفهان با تقدیر از خدمات شهرداری در حفظ زیبایی و پاکیزگی شهر همچنین اقدامات انجام شده برای مقابله با ویروس کرونا در سطح شهر، اظهار کرد: معتقدیم زیبایی شهر به ویژه کاشت گل و حفظ سبزینگی آن در افزایش روحیه شهروندان و حفظ نشاط و شادابی آنها بسیار تأثیرگذار است.

وی افزود: حفظ نظافت و پاکیزگی شهر همچنین فضای سبز کاری بسیار دشوار است که شهرداری اصفهان به خوبی از پس آن برآمده، به طوری که می‌توان گفت شهرداری اصفهان به لحاظ انجام این اقدامات در کشور نمونه است.

رئیس انجمن قلب و عروق اصفهان با بیان اینکه انجمن قلب اصفهان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی دارد، تصریح کرد: این انجمن بیش از ۲۰۰ نفر عضو دارد که در بین آنها افراد هنرمند و فرهیخته حضور دارند و هر چهار سال یکبار بر اساس آرا اعضا، هیئت رئیسه آن انتخاب می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از یک دهه از فعالیت انجمن قلب و عروق اصفهان می‌گذرد، اظهار کرد: این انجمن علاوه بر پیگیری امور صنفی اعضا، هر ساله کنفرانس‌های علمی متعددی در زمینه قلب و عروق برگزار می‌کند.

توسلی گفت: انجمن قلب و عروق اصفهان در زمینه فرهنگی نیز با همکاری با شهرداری اصفهان در جهت ارتقا آگاهی جامعه در مورد کرونا اقدامات زیادی انجام داده که امیدواریم با همکاری بیشتر این انجمن و شهرداری در جهت افزایش اطلاعات قلبی جامعه قدم‌های بزرگی برداشته شود.

وی با بیان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا، انجمن قلب و عروق اصفهان بر اساس همیاری مالی اعضا اقدام به تهیه و توزیع اقلام محافظتی از جمله ماسک، دست‌کش، محلول‌های ضدعفونی، لباس‌های مخصوص بیمارستانی به طور رایگان کرده است، خاطرنشان کرد: با همکاری و کمک همکاران رادیولوژیست در اصفهان خوشبختانه ۲۰ هزار ماسک، هزار محلول ضدعفونی کننده ۵۰۰ سی سی، چهار هزار دستکش و تعداد زیادی لباس مخصوص کرونا تهیه و به صورت رایگان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی توزیع شده است.

رئیس انجمن قلب و عروق اصفهان افزود: گام بعدی، ارائه این امکانات به پزشکانی که این روزها در مطب خود به مردم خدمت می‌کنند، خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری شهرداری اصفهان زمینه تعامل انجمن قلب و عروق شهر اصفهان با انجمن قلب و عروق شهر فرایبورگ آلمان برقرار شود.

کد خبر 417689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.