ارسال اقلام مورد نیاز کادر درمان به ۱۸۵ بیمارستان در ۲۱ استان

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران از ارسال اقلام مورد نیاز کادر درمان به ۱۸۵ بیمارستان در ۲۱ استان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت:

" ارسال اقلام مورد نیاز کادر درمان به ۱۸۵ بیمارستان در ۲۱ استان

مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی تهران، با حضور در محل انبارهای شرکت چاپار با مدیران و کارکنان این شرکت و تیم مسئول ارسال کالا از اتاق تهران دیدار و در مورد نحوه تأمین و توزیع کالا به مراکز درمانی گفت‌وگو کرد. او با تقدیر از تیم خستگی‌ناپذیر ارسال کالا بر تداوم این فعالیت‌ها تاکید کرد.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با همراهی اتاق ایران و کمپین نفس، تلاش زیادی در جهت همراهی با سیاست‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا داشته‌اند. بخش خصوصی اگر چه با توجه به تعطیلی‌های اجباری و محدودیت‌های وضع‌شده از زیان‌دیدگان اصلی هجوم این ویروس به کشور محسوب می‌شود، با این حال با تمام توان وارد صحنه کمک به عموم مردم و کادر درمان برای کنترل این بیماری شده است. فعالان اقتصادی، بنگاه‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی با اقدامات متفاوتی از جمله جمع‌آوری کمک‌های مادی، مشارکت در زنجیره تأمین و توزیع کالا با استفاده از ظرفیت‌های بنگاه خود و در اختیار قرار دادن توان کارشناسی خود اقدامات مهمی انجام داده‌اند که می‌توان در یک نگاه کلی از این مشارکت هدفمند به ارسال نزدیک به ۲۵۰ هزار قطعه البسه مورد نیاز کادر درمان شامل ماسک، دستکش، کلاه، محافظ صورت، عینک، لباس گان و اورآل یا تهیه تجهیزاتی مانند تب‌سنج، کپسول اکسیژن و دستگاه‌های پرهزینه‌ای مانند ونتیلاتور که برای درمان مبتلایان به کرونا بسیار حیاتی است، اشاره کرد. این کمک‌ها تا این لحظه به ۱۸۵ بیمارستان و مرکز درمانی مختلف در ۲۱ استان کشور ارسال شده است. "

کد خبر 417615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.