استارتاپ‌های خانگی؛ راهی برای پول‌سازی بیشتر!

پول شادی نمی‌خرد اما یکی از اساسی‌ترین عناصر مورد نیاز برای زندگی به حساب می‌آید، بنابراین لازم است راهی برای بیشتر پول درآوردن پیدا کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، انتخاب راهی برای کسب درآمد در دنیایی که دارای میلیون‌ها کارآفرین است دشوار به نظر می‌رسد، با این حال افراد بسیاری در سراسر دنیا وجود دارند که به هر دلیلی تمایل دارند شغل قدیمی خود را ترک و کسب و کاری شخصی راه‌اندازی کنند. داشتن ایده‌های منحصر به فرد و بی‌نظیر برای راه‌اندازی کسب و کارهای موفق، گزینه مهمی است که ارزش ریسک کردن در این زمینه را بالا می‌برد. بسیاری افراد پس از ترک شغل خود تمایل دارند، کار جدیدی در منزل آغاز کنند و به دنبال بهترین گزینه برای پاسخگویی به این نیاز هستند. به طور کلی ایده‌های عالی و در عین حال ساده‌ای برای راه‌اندازی کسب و کارهای موفق در خانه وجود دارد که در ادامه تعدادی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

فریلنسر شدن

فریلنسری یک فرصت خارق‌العاده و عالی برای اشتغال است اما بسیاری از مردم نمی‌دانند چگونه برای این فعالیت اقدام کنند. آغاز بکار در این زمینه در مرحله اول نیازمند جست‌وجو در سامانه‌هایی است که شغل‌های پاره‌وقت و تمام وقت را معرفی می‌کند. این سامانه‌ها در گوشی‌های تلفن همراه و صفحات وب قابل دستیابی است. پس از یافتن شغل، فرد می‌تواند بدون داشتن فشارهای روحی و روانی به سرعت مشغول کار شود.

حسابداری

یکی از موفق‌ترین فعالیت‌های شغلی که می‌توان در خانه انجام داد، حسابداری است. این کار در اصل شامل تنظیم ترازنامه‌ها، صورت‌های درآمد و هزینه و یا سایر گزارشات پولی به صورت ماهانه، سه‌ماهه و یا سالانه با توجه به مقررات اولیه تأسیس شرکت مورد نظر است. کسب تخصص‌های مختلف هم‌چون حسابداری مالی و نوشتن اظهارنامه مالیاتی می‌تواند یک دامنه کاری گسترده ایجاد کند زیرا بسیاری از صاحبان مشاغل تمایل یا توانایی چندانی در ضبط سوابق حسابداری کاری خود ندارند و در این زمینه نیازمند کمک گرفتن از متخصصان هستند.

سیستم سفارش غذا

افتتاح یک غذاخوری جدید می‌تواند گزینه‌ای با احتمال ریسک بسیار بالا برای سرمایه‌گذاری باشد ولی به کمک مدیریت درست، برنامه‌ریزی صحیح و کارآمد و کارهای دستی کمتر می‌توان آن را به یک گزینه عالی و سودآور در طولانی‌مدت تبدیل کرد. در اصل تداوم فعالیت رستوران‌ها، مستلزم ارائه اپلیکیشن‌های اندرویدی، آی‌فون و برنامه‌های وب است که به مشتریان در یافتن نزدیک‌ترین غذاخوری، رزرو سریع آنلاین میز یا انتخاب غذا و سفارش آن از راه دور کمک می‌کند. بنابراین راه‌اندازی یک سیستم سفارش غذای مناسب برای کاربران مختلف می‌تواند راهکار خوبی برای کسب درآمد به حساب آید.

تدوین ویدئو و ویرایش عکس

می‌توان به سادگی و با استفاده مؤثر از مهارت‌های تدوین و ویرایش در خانه به کسب درآمد پرداخت. برای این کار فقط باید از برنامه‌هایی استفاده کرد که روی تصویر سایه یا نقش نمی‌اندازد و زمان یا مکان را ثبت نمی‌کند. این برنامه‌ها به راحتی قابل استفاده در سیستم‌های اندروید، آیفون و سایر ابزارهای وب پایه است.

تجارت الکترونیکی

راه‌اندازی مشاغلی مبتنی بر وب هم‌چون روش‌های تجارت الکترونیک و ایجاد فرصت‌های بی‌نظیر خرید اینترنتی برای علاقمندان، می‌تواند زمینه‌ساز آغاز تجارتی باورنکردنی باشد. این نوع کارآفرینی می‌تواند بسیار ساده و تنها با قرار دادن اقلام قابل خرید و یا ارائه محصولات در وب‌سایت‌های تجاری، آغاز و حتی با استفاده از برنامه‌های کاربردی کامپیوتری و قابل نصب روی گوشی‌های تلفن همراه آسان‌تر شود. یکی از کم ریسکترین فعالیت‌ها در این بخش، راه‌اندازی خدمات پیک است.

در زمینه تجارت الکترونیک می‌توان از ایده طبقه‌بندی محصولات نیز بهره برد. به این صورت که مشتری می‌تواند تنها با یک کلیک، کالای خود را مطابق میل بفروشد و نیز محصول موردنظر را خریداری کند. در این زمینه کارآفرین اقدام به توسعه راهکارهای تبلیغاتی طبقه‌بندی‌شده برای اندروید، آیفون و وب سایت می‌کند و امکان خرید و فروش آسان و شگفت‌انگیز را برای کاربران فراهم می‌آورد.

تجارت ملک یکی دیگر از پیشنهادهای ارائه‌شده در این بخش است که یک استراتژی کوتاه‌مدت برای افزایش سریع ارزش خرید و سرمایه به حساب می‌آید. با استفاده از راهکارهای از پیش تعیین‌شده وب و برنامه‌های قابل نصب روی اندروید و آیفون می‌توان با افزایش امکان خرید و فروش آنلاین، این نوع تجارت را به‌سرعت و مستقیم، بدون نیاز به واسطه پیش برد.

خدمات تحویل کالا

مهم‌ترین پیش‌نیاز آغاز چنین فعالیتی، نظم‌بخشی به حمل و نقل کالاهایی است که هر روز با ارسال و پذیرش انتقال در همان روز تحویل، سر و کار دارد. آشنایی با شیوه‌های گوناگون حمل و نقل می‌تواند در مدیریت دقیق جزئیات محموله‌های ارسالی نقش بسزایی داشته باشد. با انتخاب مؤثرترین شیوه می‌توان به‌سادگی بهترین تجارت تحویل کالا را در منزل آغاز کرد و ادامه داد. تبادل این کالاها می‌تواند به سادگی و با برنامه‌های موجود در گوشی‌های تلفن همراه و صفحات وب ردیابی و مدیریت شود. در این فعالیت کارآفرین دارای ظرفیت‌های بالقوه با نرخ توسعه بالا و تقاضای زیاد است که با استفاده از آن‌ها می‌تواند درآمد خود را در مدتی کوتاه چند برابر کند.

کد خبر 417596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.