به ادامه لیگ امیدوار نباشید/ ترسوها پشت سنگر کرونا

تعطیلی یک ماهه لیگ و احتمال تعطیلی مجدد آن شبهات زیادی را در خصوص تعطیلی نیمه کاره لیگ به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یکشنبه ۱۷ فروردین - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "طرفدار استقلال هستم عاشق نساجی هم شدم" به اظهارات بهرام افشاری، بازیگر سریال پایتخت پرداخت، کسی که نامش این روزها با کامنت پتر چک در زیر پست خود در فضای مجازی بیش از پیش بر سر زبان افتاده است، کامنتی که در واکنش به تشابه چهره بهرام افشاری در سریال پایتخت به این دروازبان بزرگ نوشته شد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان " به ادامه لیگ امیدوار نباشید، از بازیکنان تخفیف بگیرید" مدعی شد که در تماس با مدیران باشگاه‌ها متوجه شده است قرار نیست ادامه داشته باشید، حال اگر لیگ به پایان برسد موضوع مهم تعیین قهرمان به میان می‌آید.


"ایران ورزشی" با عنوان"فریبا علیه بهتاش" به اعتراض بهتاش فریبا نسبت به کار بردن اسم او در یک سریال تلویزیونی پرداخت، اعتراضی که در سری قبل این سریال نیز شنیده شد اما گویا حالا جدی تر از گذشته است. چ


"پیروزی" با عنوان "ترسوها پشت سنگر کرونا" مدعی شد که تعطیلی و لغو لیگ برنامه‌ای از سوی رقبای این تیم است، البته که هنوز تصمیمی در خصوص تعطیلی یا عدم تعطیلی لیگ گرفته نشده است.

کد خبر 417492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.