بیش از ۲ هزار سازه تبلیغات محیطی در شهر برای مبارزه با کرونا

شهردار اصفهان گفت: بیش از دو هزار سازه تبلیغات محیطی در شهر با فعال شدن موج‌های تبلیغاتی مختلف راه‌اندازی شده که محتویات تبلیغات آنها از ابتدای اسفندماه تاکنون به کرونا اختصاص داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی در برنامه رادیویی اصفهان، اظهار کرد: شهروندان باید ضمن حفظ آرامش توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا را به طور دقیق رعایت کنند و جدی بگیرند.

وی افزود: با توجه به اینکه احتمال دارد بیماری کرونا تا چند ماه آینده ادامه داشته باشد، باید آمادگی لازم برای مقابله با آن را داشته باشیم، البته این مشکل در تمام دنیا وجود دارد و کشورها و مردم زیادی را با خود درگیر کرده است.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: کادر بهداشت و درمان ایران توانسته در راستای مقابله با بیماری کرونا به خوبی عمل کند که در این راستا باید از تمامی این افراد قدردانی کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این مشکل برای مردم، کسبه و فعالان اقتصادی مشکلاتی ایجاد خواهد کرد، بنابراین باید تصمیمات درستی اتخاذ شود، البته دولت در حال تصمیم‌گیری‌های خوبی است و مردم باید به این نکته توجه داشته باشد که مسئولان شهر، استان و کشور به صورت دقیق در حال رصد اوضاع و شرایط هستند.

نوروزی با تاکید بر اینکه مردم باید مصوبات ستاد مقابله با کرونا را مورد توجه قرار دهند تا بر مشکلات فائق آییم، گفت: از همان آغاز شیوع کرونا، شهرداری اصفهان فعالیت‌های زیادی انجام داده که مردم شاهد بسیاری از این اقدامات در شهر بوده‌اند.

وی تصریح کرد: شهرداری با محوریت سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی و همکاری سایر واحدهای مرتبط تلاش کرده با ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی و آموزشی نیازهای فرهنگی و محتواهای مورد نیاز آموزشی را تأمین کند.

شهردار اصفهان اظهار کرد: حدود شش موج تبلیغاتی با ۱۳ طرح تبلیغاتی متنوع و نزدیک به ذائقه‌های فرهنگی مردم اصفهان توسط سازمان فرهنگی با همکاری سایر واحدها از جمله اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و خبرگزاری ایمنا و کمپین فرهنگ‌سازی ترافیک تولید و منتشر شده که می‌تواند مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۷۰ هزار بروشور آموزشی پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا در ادارات، اماکن عمومی و سکونت‌گاه های غیر رسمی حاشیه شهر توزیع شده است، گفت: تعداد ۱۰ هزار بروشور و تبلیغات پیشگیرانه در تاکسی‌های شهر نصب شده است.

نوروزی تصریح کرد: بیش از دو هزار سازه تبلیغات محیطی در شهر با فعال شدن موج‌های تبلیغاتی مختلف راه‌اندازی شده که محتویات تبلیغات آنها از ابتدای اسفندماه تاکنون به کرونا اختصاص داشته است.

وی با بیان اینکه در ارتباط با فرهنگ‌سرای مجازی و امکانات آن برای شهروندان، اطلاع رسانی شده است، گفت: روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه تردد خودروها در شهر ممنوع است، البته این تصمیم در راستای حفظ سلامتی شهروندان گرفته شده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه زنجیره انتقال بیماری کرونا را همه با هم باید قطع کنیم، افزود: اگر بعضی از شهروندان موراد تذکر داده شده را رعایت و عده‌ای بی‌توجهی کنند، بی‌شک افراد بی توجه سایر افراد را به مخاطره می‌اندازند.

وی ابراز امیدواری کرد: شهروندان به نکات توجه کنند تا شاهد شکست کرونا باشیم.

کد خبر 416904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.