تمامی خطوط اتوبوسرانی کرمانشاه تعطیل شد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه از تعطیل شدن دو ترمینال اتوبوسرانی شهر کرمانشاه خبر داد.

سجاد سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تصمیمات ستاد مقابله با شیوع کرونا ویروس اظهار کرد: سرویس‌دهی ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری به خصوص اتوبوسرانی با توجه به هشدارهای اعلام شده در خصوص عدم استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و کاهش حدود ۷۰ درصدی تعداد مسافران در حال حاضر متوقف شده است و مجبور به غیرفعال کردن ناوگان اتوبوسرانی در سطح شهر شدیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه گفت: با شیوع و اوج گرفتن اپیدمی ویروس کرونا و کاهش تقاضا برای سفرهای درون شهری حداقل ۳۰ درصد از تاکسیرانان شهر کرمانشاه در حال فعالیت هستند.

وی افزود: بعضی رانندگان تاکسی دارای خودروهای اقساطی بوده و با کمبود درآمد و کاهش مسافر با معضلاتی رو به رو می‌شوند.

سلیمانی ادامه داد: تاکسی‌ها بیشترین ارتباط را با اقشار مختلف مردم دارند و می‌توانند ناقل کرونا باشند به همین منظور تونل مکانیزه ضدعفونی ویژه حمل ونقل عمومی توسط تاکسیرانی در میدان آزادی راه اندازی شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا در ناوگان تاکسیرانی، تصریح کرد: بیش از ۱۰ هزار عدد ماسک و محلول ضدعفونی به صورت رایگان بین تاکسیرانان توزیع شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه گفت: با توجه به حساسیت موضوع همواره، آموزش و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا را محوریت اقدامات خود قرار داده و مباحث آموزشی را از راه‌های مختلف نظیر تبلیغات محیطی، استفاده از فضای شبکه‌های اجتماعی و انواع رسانه‌های مکتوب، مجازی، شنیداری و دیداریطبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت اطلاع‌رسانی کرده‌ایم.

کد خبر 416790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.