تردد آژانس‌های تاکسی تلفنی در روزهای ۱۱ تا ۱۳ فروردین بلامانع است

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: بر اساس تصمیم جدید ستاد کرونای استان، علاوه بر تاکسی‌های زرد رنگ پلاک "ت"، آژانس‌های تاکسی تلفنی محلات نیز با آرم و علائم سازمان تاکسیرانی در روزهای یازدهم تا سیزدهم مجوز تردد در شهر را دارند.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رانندگانی که با خودروهای پلاک "ت" یا رانندگان آژانس‌هایی که با خودروهای مربوطه به انجام امور شخصی یا خانوادگی خود در سطح شهر اقدام کنند، با برخورد پلیس راهور و اعمال قانون رو به رو خواهند شد و مجوزهای این دو روز صرفاً برای سرویس دهی به شهروندان صادر شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های ستاد مقابله و پیشگیری کرونا سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان، تصریح کرد: برای رانندگان ۲۳ هزار تاکسی زرد در شهر اصفهان فعالیت‌های آموزشی انجام شده و بروشورهای آموزشی بین آنها توزیع می‌شود همچنین آموزش‌های مجازی برای آن‌ها ارائه می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: به رانندگان تاکسی برای تهیه مواد ضدعفونی کننده و استفاده آن روی صندلی‌ها، دستگیره و دیگر قسمت‌های مورد نیاز خودرو آموزش لازم داده شده و باید روزی سه بار خودروها ضدعفونی شود.

وی ادامه داد: اعتبار پروانه فعالیت تاکسیرانان و آژانس‌ها تاکسی تلفنی که مدت آنها تا اسفند ۹۸ به اتمام رسیده بود، تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ تمدید شده و نیاز به مراجعه به سازمان و شرکت‌ها نیست.

منوچهری گفت: مرخصی تمام رانندگان تاکسی تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

کد خبر 416758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.