فقط بستگان درجه یک در مراسم تدفین شرکت کنند

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: به غیر از بستگان درجه یک، تجمع افراد در مراسم تشییع و تدفین غیرضروری است و خانواده‌ها برای حفظ سلامت بازماندگان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تبریز، شهرام دبیری در بازدید از مراحل کفن و دفن فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در وادی رحمت تبریز اظهار کرد: تمامی مراحل شرعی و اسلامی تدفین درگذشتگان بیماری کرونا بصورت دقیق اجرا می‌شود.

وی افزود: سازمان آرامستان های شهرداری تبریز نیز پا به پای دیگر واحدهای شهرداری تبریز به صورت کامل پای کار است و تمام ظرفیت و تلاش خود را برای آرامش خاطر و تسلی بازماندگان فوتی‌ها بکار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر اینکه تدابیر لازم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در مجموعه آرامستان‌های شهرداری تبریز اتخاذ شده است تصریح کرد: پرسنل زحمتکش این بخش با لباس ویژه و تجهیزات کامل، مراحل تغسیل و کفن و دفن را بر اساس موازین شرعی و بهداشتی ابلاغ شده اجرا می‌کنند.

وی ادامه داد: در این شرایط، همکاران سازمان آرامستان ها شامل غسالان، غساله‌ها، کارگران تدفین و سایر پرسنل سازمان در ایام عید نیز تا عصر مشغول تدفین متوفیان کرونا هستند که جا دارد از زحمات آنان تقدیر و تشکر کنم.

دبیری با اشاره به اینکه حضور در وادی رحمت برای مراسم تشییع و تدفین متوفیان اجتناب ناپذیر است تاکید کرد: به غیر از بستگان درجه یک تجمع افراد در مراسم تشییع و تدفین غیرضروری است و خانواده‌ها برای حفظ سلامت بازماندگان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 416662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.