راه‌اندازی خط تولید ماسک با مشارکت دانشگاه صنعتی اصفهان

پیشرفته‌ترین و بزرگ‌ترین خط تولید ماسک استاندارد N95 در کشور، با مشارکت دانشگاه صنعتی اصفهان و گروه فولاد مبارکه احداث می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت علوم، دکتر سید مهدی ابطحی، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به شرایط کشور اظهار داشت: همواره شرایط سخت باعث بروز و ظهور توانمندی‌ها و استعدادهای داخلی می‌شود و دانشگاه صنعتی اصفهان با تکیه بر توانمندی علمی و دانشی و امکانات خود مسئولیت طراحی و احداث خط تولید ماسک استاندارد N95 را در محیطی تمیز و ایزوله بر عهده گرفته است.

دکتر ابطحی افزود: این خط تولید از پیشرفته‌ترین و بزرگ‌ترین خطوط تولید ماسک استاندارد در کشور خواهد بود که محوریت این پروژه در دانشگاه صنعتی اصفهان بر عهده بنیاد حامیان دانشگاه است.

وی گفت: امیدوار هستیم این مشارکت نمونه موفقی از مشارکت صنعت و دانشگاه در راستای تامین نیازهای واقعی جامعه باشد و زمینه‌ساز همکاری‌های گسترده‌تر آینده صنعت و دانشگاه شود.

عباس اکبری محمدی، معاون نیروی انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه در این خصوص گفت: هم‌راستا با سیاست‌های شرکت فولاد مبارکه و در جهت انجام مسئولیت‌های اجتماعی، حفظ و ارتقای سلامت جامعه و پرسنل بهداشت و درمان کشور، قراردادی مابین"آتیه فولاد نقش جهان" از شرکت‌های گروه فولاد مبارکه به عنوان تامین کننده مالی، احداث خط تولید ماسک استاندارد N95 و دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان طراح و دارنده دانش فنی و مجری احداث منعقد شد تا با راه‌اندازی این خط پیشرفته و اتوماتیک قسمتی از نیاز جامعه تامین شود.

کد خبر 416572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.