امکان لغو چهار بازی باقی مانده وجود دارد/ تابش مثل یک پدر بود

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: اواخر فروردین ماه اعلام شده مسابقه ای برگزار نمی شود و بعد از آن ماه رمضان را پیش رو داریم که باید منتظر تصمیم سازمان لیگ بمانیم.

بیان محمودی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با سال ۹۸ اظهار کرد: اتفاقات سال ۹۸ خوب نبود، اما از لحاظ فوتبالی برای تیم فوتبال بانوان سپاهان با توجه به تمرینات منظم و باشگاهی مقتدر سال خوبی بود.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا به همه تیم‌ها آسیب زد، تصریح کرد: طبق صحبت‌هایی که شده، امکان دارد چهار بازی باقی مانده از لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار نشود که تصمیم خوبی است زیرا حفظ سلامتی بازیکنان، مربیان، کادر و افراد باشگاه‌ها از انجام چند بازی مهم‌تر است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص اینکه اگر بازی‌ها لغو شود چه تیمی به عنوان قهرمان معرفی می‌شود، خاطر نشان کرد: در رابطه با این موضوع نمی‌توانم نظر بدهم، اما با توجه به تفاضل گل و امتیاز شهرداری بم در لیگ برتر فوتبال بانوان این تیم شانس اول قهرمانی است.

محمودی با اشاره به اینکه در خانه به علت نبود دستگاه و وسایل نمی‌شود تمرین انجام داد، گفت: ما هم نمی‌دانیم چه کاری باید انجام داد، تا اواخر فروردین ماه اعلام شده مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود و بعد از آن ماه رمضان را پیش رو داریم که باید منتظر تصمیم سازمان لیگ بمانیم.

وی در رابطه با مسعود تابش، اظهار کرد: مسعود تابش یک مدیر خوب بود که خیلی برای سپاهان زحمت کشید و فکر می‌کنم همچنان در باشگاه فعالیت داشته باشد. سپاهان در بیشتر رشته‌های ورزشی بانوان تیم داری می‌کند که نشان دهنده مدیریت خوب او است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان، ادامه داد: زمانی که با مسعود تابش صحبت می‌کردیم با این مدیر عامل احساس راحتی داشتیم که این خیلی خوب بود و برای همه مانند یک پدر عمل می‌کرد.

محمودی با بیان اینکه با توجه به وضعیت موجود، برای سال آینده چیزی مشخص نیست، تصریح کرد: ترجیح می‌دهم در رابطه با سال آینده صحبتی نکنم زیرا هنوز لیگ امسال تمام نشده و برای تصمیم گیری زود است.

وی در خصوص لیگ برتر فوتبال آقایان، خاطر نشان کرد: ۱۲ الی ۱۳ هفته از لیگ آقایان باقی مانده که درست نیست بدون برگزاری بازی، قهرمانی را به تیمی بدهند زیرا چند تیم دیگر شانس قهرمانی دارند که در حق آنها اجحاف می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در رابطه با پیشرفت بانوان در ورزش، تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله لزوم پوشش تلویزیونی است، باید بازی‌های بانوان در برنامه‌ها مورد بحث قرار گیرد و کارشناسی شود. باشگاه‌های بزرگ در بخش بانوان تیم داری کنند مانند سپاهان و ذوب آهن که این کار را انجام می‌دهند.

محمودی اضافه کرد: از اواسط سال ۹۸ ورود خبرنگار و عکاس آقا برای مسابقات بانوان ممنوع شد که باعث کمتر دیده شدن بانوان ورزشکار شد. قبل از آن خبرنگار و عکاس مرد برای مسابقات بانوان حضور داشتند که مشکلی هم پیش نیامد زیرا آنها رزومه دار هستند و با آمدنشان کار خود را انجام می‌دادند و به دیده شدن ورزش بانوان کمک می‌کردند.

کد خبر 416460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.