مسدود کردن ورودی پارک‌های شهر رشت/هدایت مسافران به خارج از اصفهان

در این بسته خبری از ضدعفونی شیروان برای چهارمین بار تا ممنوعیت تجمع در آرامستان‌های شهرکرد و انجام ۲۹عملیات امداد و نجات در قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ضد عفونی معابر عمومی شهر اراک

معابر عمومی، محله‌ها و مراکز تجاری شهر اراک، با همکاری مرکز آموزش درجه داری حضرت علی اکبر (ع) پدافند هوایی ارتش و شهرداری اراک به صورت مستمر ضدعفونی می‌شود.

مراجعات مردمی به شهرداری‌ها به حداقل برسد

مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با تاکید بر ضرورت کاهش تجمعات بر اتخاذ تدابیری به منظور به حداقل رساندن مراجعات مردمی به شهر داری‌ها و سازمان‌های وابسته و انجام امور شهرداری‌ها از طریق پورتال‌ها و سامانه‌ها تاکید کرد.

تخصیص یک هزارم بودجه شهرداری‌ها برای مناسب سازی معابر

مرتضی الویری، رئیس شورای عالی استان‌ها از اختصاص یک هزارم از بودجه شهرداری‌ها برای مناسب سازی معابر برای افراد دارای معلولیت خبر داد.

هیچکدام از پاکبانان تبریزی به کرونا مبتلا نشده‌اند

علیرضا اصغری، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: با اینکه پاکبانان در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، اما با رعایت مسائل بهداشتی و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز در بین آنها خوشبختانه تاکنون هیچیک از این عزیزان به کرونا مبتلا نشده‌اند و در سلامت کامل به سر می‌برند.

مسدود کردن ورودی تمامی پارک‌های شهر رشت

به منظور به حداقل رساندن فعالیت‌های بیرونی شهروندان برای جلوگیری از گسترش بیش از پیش ویروس کرونا و مبارزه با شیوع این بیماری ویروسی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت ورودی تمامی پارک‌های سطح شهر رشت را مسدود کرد.

شیروان برای چهارمین بار ضدعفونی می‌شود

شاهرخ شاهرخی، شهردار شیروان گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به همت بسیج و با مشارکت شهرداری، فرمانداری و شبکه بهداشت، عملیات ضدعفونی و گندزدایی امشب انجام می‌شود.

انجام ۲۹ عملیات امداد و نجات در قزوین

مجتبی منتظری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در پنج روز نخست سال ۹۹، توسط آتش نشانان این سازمان، ۲۹ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق انجام شده است.

ممنوعیت تجمع در آرامستان‌های شهرکرد

محمدرضا امیدی، سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: تجمع در آرامستان‌های شهرکرد ممنوع است.

هدایت مسافران به خارج از اصفهان

حسن محمد حسینی، مدیرکل رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به تعطیلی مراکز تفریحی و اقامتی رویکرد و برنامه ریزی های خود را برای مقابله با چادرزنی مسافران در سطح شهر اصفهان قرار دادیم.

ضدعفونی ۵ محور پرتردد در استان تهران

قنبر آئینه وند، فرمانده ستاد مبارزه با کرونا سازمان پسماند شهرداری تهران، از ضدعفونی کردن ۵ محور پرتردد در استان تهران خبر داد.

کد خبر 416442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.