آقای رئیس‌جمهور همچنان نگران باشید

اعضای شورای شهرهای تهران، مشهد و یزد درباره اقدامات مربوط به شیوع کرونا ویروس در شهرهای خود توییت زدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حیدری رئیس شورای شهر مشهد در صفحه توئیتر خود نوشت: آقای رئیس‌جمهور همچنان نگران مشهد باشید. تخت‌های بیمارستانی در حالی خالی شدن است، برای اینکه بیماران بدحال را پذیرش کنند. نیاز به تجهیزات ICU دو برابر شده و آمار فوت شدگان در حال افزایش است، لااقل دستور بدهید تجهیزات ICU برای مشهد ارسال شود.


اعضای شورای شهر تهران مجموعه‌ای از پیشنهادها به منظور ارائه در هیأت دولت، تهیه و تنظیم کردند و علی اعطا سخنگوی شورای شهر با یادآوری این مطلب، نوشت: مهمترین پیشنهاد ما از میان این چهار پیشنهاد، تعطیلی سیستم حمل و نقل عمومی تا ١٦ فروردین است. یک دلیل اصلی شیوع کرونا در ایتالیا و اسپانیا، سیستم حمل و نقل عمومی بوده و این مطالبه شورا همچنان پابرجاست که هیأت دولت و ستاد ملی تصمیم بگیرند و موضوع را به فردا وانگذارند. فردا دیر است.

این اتفاق البته نیفتاد و اعطا درخواست خود را بار دیگر اینگونه مطرح کرد: اگر نمی‌توان سیستم حمل و نقل عمومی را تعطیل کرد، لااقل آن را محدود کنند.

او همچنین نوشت: تعطیلی بوستان‌ها به عنوان یکی از پیشنهادهای شورای شهر تهران جهت بررسی و تصویب در هیأت دولت و ستاد ملی، خوشبختانه در جلسه امروز هیأت دولت به تصویب رسید.


سپنتا نیکنام عضو شورای شهر یزد نیز در صفحه شخصی خود نوشت: خرسندم که در سالروز زایش و پیامبری اشوزرتشت، خبر رسیدن کمک‌های پارسیان هند به ایران اعم از دارو و تجهیزات را دریافت کردم. تداوم ارسال کمک توسط زرتشتیان خارج از کشور، فارغ از میزان آن، کار ارزشمندی‌ست و یادآور این فرموده زرتشت: خوشبختی برای کسی است که خواهان خوشبختی دیگران باشد.

کد خبر 416365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.