بازگشایی مسیرهای فریدونشهر/ تردد در اصفهان ۷۵ درصد کاهش یافت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به کاهش ۷۵ درصدی تردد در جاده های استان در نوروز امسال، تاکید کرد: هموطنان با توجه به شرایط اقلیمی و شیوع کرونا به اصفهان سفر نکنند.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اعلام خبر بازگشایی مسیر روستاهای پشتکوه دوم فریدونشهر، اظهار کرد: محورهای مسدود شده ناشی از بارش دو روزه برف در مناطق غربی استان با تلاش سه اکیپ امداد زمستانی اداره راهداری و بکارگیری ماشین آلات برف روبی از امروز باز است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه هموطنان از سفر به استان اصفهان به دلیل شیوع کرونا خودداری کنند، افزود: هم اکنون ۷۱ ایستگاه غربالگری در محورهای فرعی و ۱۴ ایستگاه در محورهای اصلی و در ورودی جاده‌ها استقرار دارند که با همکاری نیروهای بسیج، هلال احمر و مراکز بهداشت، مسافران را تب سنجی و در صورت وجود علائم بیماری به مراکز درمانی هدایت می‌کنند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه نوروز امسال حجم تردد در جاده‌های استان نسبت به سال گذشته حدود ۷۵ درصد کمتر شده است، گفت: این ستاد با توجه به شرایط اقلیمی و شیوع ویروس کرونا تاکید می‌کند سفر به اصفهان انجام نشود و شهروندان اصفهانی نیز از ترددهای غیرضروری درون شهری خودداری کنند.

وی گفت: هم استانی‌ها هنگام سرمای هوا در بهمن ماه و افت فشار گاز در برخی از مناطق استان با مصرف بهینه کمک کردند تا گاز مورد نیاز نیروگاه‌ها تأمین شود؛ این بیانگر تأثیر مشارکت جمعی بر کاهش مشکلات و خسارات ناشی از مخاطرات طبیعی است.

شیشه فروش با بیان اینکه به منظور کاهش تماس‌ها در حال حاضر ۲۰ درصد واحد اتوبوسرانی اصفهان فعال است، اضافه کرد: هم اکنون ستاد مدیریت بحران استان با همکاری شهرداری‌ها، سپاه، بسیج و ارتش ضدعفونی معابر، ادارات و سیستم‌ها را در دست اجرا دارد و شهرها و روستاهای استان با ۵۰۰ دستگاه پمپ و ماشین آلات و با در نظر گرفتن پروتکل‌ها و استانداردهای بهداشتی، ضد عفونی می‌شود.

کد خبر 416192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.