حاجی دلیگانی: حضور تیم های پزشکی خارجی توهین به جامعه پزشکی است

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر فرانسه خود با بحران بیماری کرونا درگیر بوده و تلفات زیادی داشته است؛ اگر قرار به کمکی باشد خود فرانسه بیشتر از همه به این کمک احتیاج دارد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با انتقاد از حضور تیم پزشکان بدون مرز در ایران اصفهان اظهار کرد: برخی پزشکان فرانسوی مدعی شدند می‌خواهند در اصفهان مستقر شده و بیمارستانی ٤٨ تخت خوابه در کنار بیمارستان امین راه اندازی کنند. اگر سطح علم پزشکی آنان بالاتر از سطح علم پزشکان کشور است باید علم خود را به متخصصان پزشکی ایران انتقال داده و در صورتی که دارای تجهیزات پزشکی هستند آن را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهند.

وی افزود: پزشکان فرانسوی می‌خواهند مردم ایران را مورد معاینه و آزمایش قرار دهند؛ زیرا طبق اطلاعات دریافتی ما اینها بجای درمان مبتلایان کرونایی به بررسی میزان اثرگذاری این ویروس بر ژن‌های مختلف ایرانیان می‌پردازند. این تیم پزشکی از ۱۲ متخصص بیهوشی تشکیل شده است؛ درصورتی که انتظار می‌رفت پزشکان متخصص مرتبط با این بیماری وارد کشور شوند.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر فرانسه خود با بحران بیماری کرونا درگیر است و تلفات زیادی داشته است؛ اگر قرار به کمکی باشد خود فرانسه بیشتر از همه به این کمک احتیاج دارد. عملکرد جامعه پزشکی استان اصفهان بسیار درخشان است؛ بنابراین حضور این تیم‌های پزشکی در اصفهان نوعی توهین به جامعه پزشکی استان است.

کد خبر 416176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهریار IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    0 0
    https://www.yjc.ir/00UaSS با توجه به خبری هم توی این لینک نوشته، حتماً کوبا می‌خواد مطمئن بشه ویروس کرونا روی ژن‌های ایتالیایی‌ها کار کرده!
  • الف IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    0 0
    بحث بالا بودن دانش نیست .. موضوع در اختیار گذاشتن تحربیاته اظهار نظر در این مورد باید توسط یک پزشک باید صورت بگیره