زلاتان ابراهیمویچ؛ بهترین مهاجم دهه اخیر میلان

مهاجم تمام نشدنی میلان این روزها به دنبال تمدید قرارداد خود است. مسئله‌ای که البته هنوز تصمیم مشخصی توسط مدیران میلان برای آن گرفته نشده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از کالچو مرکاتو، آینده زلاتان ابراهیموویچ در تیم آث میلان مشخص نیست و ستاره سوئدی در فرصت پیش آمده به دنبال مشخص کردن وضعیتش است. با توجه به شرایط فعلی باشگاه میلان و احتمال اخراج بوبان و از سوی دیگر، فرضیه ناتوانی مالدینی برای ادامه کار در این باشگاه، احتمال دارد که زلاتان پس از اتمام قراردادش با میلان از این تیم جدا شود.

اما نکته جالب توجه درباره زلاتان این است که وی بر اساس بررسی‌هایی که پایگاه کالچو مرکاتو انجام داده، بهترین مهاجم دهه اخیر این باشگاه است. با احتساب سال‌های اول حضور زلاتان در میلان (۲۰۱۰ - ۲۰۱۲) و البته چند ماه گذشته، او موفق شده در ۹۵ بازی ۶۰ گل به ثمر برساند.

طی این سال‌ها، میلان هیچ مهاجم دیگری نداشته که حتی بتواند به تعداد گل‌های زلاتان برای این تیم نزدیک شود. پس از زلاتان، باکا و بوناونتورا با ۳۴ گل قرار دارند و پس از آن بالوتلی با ۳۳ گل، روبینیو با ۳۲ گل و کوترونه و الشراوی با ۲۷ گل در رده‌های بعدی قرار دارند.

میلان با به خدمت گرفتن زلاتان در این فصل موفق شد کمی روند صعودی در پیش گیرد و زلاتان با درخشش خود امتیازهای متعددی را برای روسونری به دست آورد. حالا زمان مهمی برای تصمیم گیری است؛ اینکه میلان بتواند با زلاتان به توافق برسد یا نه سوال مهمی است، اما مسئله مهم‌تر برای هواداران میلان این است که در صورت خروج زلاتان و عدم توافق، آیا واقعاً میلان می‌تواند سرپا بماند؟

کد خبر 416000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.