طرح ویژه بازرسی اصناف اصفهان در نوروز انجام می شود

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف اصفهان از اجرای طرح ویژه بازرسی واحدهای صنفی بازار اصفهان در ایام عید نوروز خبر داد.

جواد محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرح ویژه بازرسی و نظارت اتاق اصناف اصفهان از واحدهای صنفی بازار از ۲۵ بهمن ماه سال جاری آغاز شده و ۸۷ بازرس دائم و ۲۴۲ بازرس افتخاری در این طرح مشارکت دارند.

وی افزود: طرح بازرسی از واحدهای صنفی از ساعت هشت صبح تا ۱۰ شب برقرار است، حتی امروز یکم فروردین ماه نیز متوقف نمی‌شود؛ برخی از کالاها همچون کیف، کفش، پوشاک و کالاهای اساسی مورد نیاز در ایام نوروز مشمول طرح ویژه بازرسی است و بازرسان اتاق اصناف اصفهان تمرکز بیشتری بر واحدهای صنفی عرضه کننده این موارد خواهند داشت.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه نظارت ویژه‌ای بر واحدهای صنفی که در ایام نوروز، مردم ارتباط بیشتری با آنها دارند اعمال کرده‌ایم، تصریح کرد: البته این واحدهای صنفی در اولویت ما هستند و این اولویت به معنای نبود نظارت و بازرسی بر دیگر واحدهای صنفی ارائه کننده کالا و خدمات همچون گذشته نیست.

محمدی فشارکی اضافه کرد: یک دفتر بازرسی نیز برای پیگیری و نظارت بر تخلفات واحدهای صنفی میدان نقش جهان از ۱۵ اسفندماه در این میدان مستقر شده و شهروندان در صورت مشاهده تخلف در بازار می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۲۳۵۲۰۱۲ یا ۳۲۳۵۲۰۱۳ تماس بگیرند همچنین شماره تلفن پیامکی ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ نیز برای ارسال پیام کوتاه در اختیار شهروندان است.

کد خبر 415639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.