ایجاد ایستگاه‌های موقت آتش‌نشانی در سبزوار

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: این سازمان پنج ایستگاه در شهر دارد، اما برای جلوگیری از تجمع، امسال نیروهای این سازمان از ۱۰ تا ۱۲ ایستگاه موقت در سراسر شهر اعزام می‌شوند.

مهدی احمدی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار، امسال برنامه‌ریزی متفاوتی را برای جلوگیری از بروز حادثه در شب چهارشنبه‌سوری مدنظر قرار داده است.

وی افزود: بر این اساس تصمیم گرفته شده تا تمرکز و تجمع نیروهای آتش‌نشانی کمتر باشد، برای تحقق این منظور ایستگاه‌های موقت در شهر ایجاد شده است.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار خاطرنشان کرد: این تصمیم از این جهت حائز اهمیت است که نیروها در نزدیک‌ترین مکان به حادثه حضور داشته باشند و در عین حال در ایستگاه‌های آتش نشانی تجمع نکنند.

احمدی‌راد تاکید کرد: هماهنگی با سایر سازمان‌ها از جمله سازمان مدیریت پسماند، برای جمع‌آوری ضایعات لاستیک‌های آتش‌زده، انجام شده است و همزمان با اعزام نیروهای آتش‌نشانی، نیروهای ارگان‌های ذی‌ربط از جمله نیروی انتظامی نیز به صورت جداگانه به محل اعزام می‌شوند، اما امسال اعزام از یک مکان انجام نمی‌شود.

وی عنوان کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار پنج ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر دارد، اما برای جلوگیری از تجمع آتش‌نشانان امسال نیروهای این سازمان از ۱۰ تا ۱۲ ایستگاه موقت در سراسر شهر اعزام می‌شوند و حدوداً ۱۲ ماشین برای اعزام به محل حادثه آماده شده است.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار ابراز امیدواری کرد: با همکاری شهروندان و رعایت اصول ایمنی و بهداشتی تعداد حوادث چهارشنبه سوری امسال کمتر باشد.

کد خبر 415458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.