بی مقدار: نباید به سادگی از عوامل حمله به حرم حضرت معصومه گذشت

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هتک حرمت حرم حضرت معصومه گفت: این افراد تربیت شدند تا به حرم ائمه حمله کنند، اما نباید به سادگی از این مسئله عبور کرد و باید اهداف آنها مشخص شده و با مسببان این اتفاق برخورد شود.

شهاب الدین بی مقدار در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به هتک حرمت حرم حضرت معصومه (س) اظهار کرد: این افراد تربیت شدند تا به حرم ائمه حمله کنند، اما نباید به سادگی از این مسئله عبور کرد؛ زیرا ممکن است سرکرده این گروه‌های فشار، اهدافی به غیر از این مسائل داشته باشند؛ بنابراین باید اهداف آنها مشخص شده و با مسببان این اتفاق برخورد شود.

وی افزود: این افراد اگر خود را ولایی می‌نامند باید مطیع امر ولایت فقیه باشند؛ تمامی مجتهدان و حتی مقام معظم رهبری بر عمل به توصیه‌های وزارت بهداشت تاکید کردند زیرا طبق احکام قرآن، جان انسان بسیار ارزشمند است و باید از آن مراقبت کرد؛ بنابراین اگر حتی یک نفر از زائران حرم ائمه ناقل بیماری کرونا باشد، مابقی اطرافیان خود را نیز مبتلا می‌کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جای تعجب دارد که این افراد در حالی که مدعی‌اند به ائمه اعتقاد دارند، توصیه‌های مجتهدان را گوش نمی‌دهند. این مسائل نشان می‌دهد اعتقادات این افراد ضعیف بوده و به جای خود معصومین، حرم آنها را مورد ستایش قرار می‌دهند.

کد خبر 415424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.