کوهکن: مسئولان عوامل هتک حرمت به حرم حضرت معصومه را شناسایی کنند

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از مسئولان درخواست کرد عوامل هتک حرمت به حرم حضرت معصومه (س) را شناسایی کنند. این یک حرکت جزئی سیاسی و اجتماعی نیست و ریشه در فرهنگ شیعه انگلیسی دارد که نوع نگاهشان برای مردم جذابیتی ندارد.

محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به هتک حرمت حرم حضرت معصومه (س) اظهار کرد: در هر جامعه‌ای که وارد شوید یک سری افراد هستند که نگاه‌های خاص و بی منطق خود را دارند. باید به این مسئله حد و اندازه خودش نگاه کرد و نه بزرگ‌تر. کشور ما ۸۰ میلیون جمعیت دارد و نباید وقتی چهار نفر بی عقل که متعادل هم نیستند، دست به حرکت زشت و سخیفی می‌زنند آن را به فرهنگ عمومی و دینی کل مردم نسبت داد.

وی افزود: باید از مسئولان درخواست کرد عوامل این هتک حرمت را شناسایی کنند. این یک حرکت جزئی سیاسی و اجتماعی نیست و ریشه در فرهنگ شیعه انگلیسی دارد که نوع نگاهشان برای مردم جذابیتی ندارد.

نماینده مردم لنجان در مجلس خاطرنشان کرد: در شرایطی که کشور باید به سمت همگرایی و همکاری برای مبارزه با بیماری منحوس کرونا برود، نباید واکنش به چنین مسائلی در اولویت قرار گیرد. قطعاً این یک انحراف است و نباید آن را به مسئله اول کشور تبدیل کنیم.

کد خبر 415365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.