هرگونه کرایه واحد مسکونی به مسافران در ایام نوروز ممنوع است

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک اصفهان گفت: تبلیغات اجاره منزل و واحدمسکونی برای نوروز ۹۹ در نرم افزارها و سایت‌های مردمی و خرید و فروش کالا و خدمات، ارتباطی با مشاوران املاک اصفهان ندارد و پلیس فتا و دستگاه قضایی باید با این موارد برخورد کنند.

رسول جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در استان‌های کشور، اظهار کرد: هرگونه کرایه دادن واحد مسکونی و منزل در ایام نوروز ۹۹ ممنوع بوده و با تبلیغات اجاره منزل و واحد مسکونی در فضای مجازی از طریق مراجع مرتبط برخورد جدی و قانونی می شود.

وی افزود: واحدهای صنفی اتحادیه مشاوران املاک اصفهان فعالیتی در خصوص اجاره واحدهای مسکونی و منازل در ایام نوروز ۹۹ نخواهند داشت و بر اساس ابلاغیه‌ای که به همه مشاوران املاک اصفهان ارسال شده، واحدهای صنفی متخلف در این زمینه پلمپ و با صاحبان آنها برخورد جدی می‌شود.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با تکذیب شایعه تعطیلی بازار و واحدهای صنفی در استان، تصریح کرد: هیچکدام از واحدهای صنفی تحت کنترل اتاق اصناف تعطیل نشده و نخواهد شد و هیچکدام از اصناف در روزهای گذشته به صورت دسته جمعی تعطیل نشده‌اند، انتشار هر خبری پیرامون تعطیلی اصناف اصفهان در فضای مجازی شایعه و کذب است.

جهانگیری اضافه کرد: تصمیمی برای تعطیلی نانوایی‌های اصفهان گرفته نشده و این واحدهای صنفی همچون گذشته و با اهتمام ویژه به رعایت مسائل سلامت و بهداشت به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

کد خبر 415227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.