حریرچی: شیوع کرونا در کاشان قابل توجه است

معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: متاسفانه کاشان یکی از شهرهایی است که میزان عفونت کرونا در آن قابل توجه بوده است و عاجزانه از مردم خواهش می‌کنم که به این مسئله دقت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج حریرچی امروز (یکشنبه) در بازدید از بیمارستان شهید بهشتی کاشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه کاشان یکی از شهرهایی است که میزان عفونت کرونا در آن قابل توجه بوده است و عاجزانه از مردم خواهش می‌کنم که دقت کنند، مهم‌ترین روش مقابله با این بیماری، یکی جداسازی بیماران و دوم به حداقل رساندن تماس مردم با یکدیگر است.

وی با بیان اینکه باید کسانی که هیچ علامت و بیماری ندارند و به طور کامل احساس سلامت می‌کنند نیز ارتباط خود با یکدیگر را به حداقل برسانند، خاطرنشان کرد: این اقدام باید انجام شود تا اگر کسی مبتلا بود، خانواده خود و دیگران را مبتلا نکند، کاشان از نظر تراکم جمعیت، شلوغی خیابان‌ها و خرید کردن هنوز آماده مقابله با کرونا نیست.

معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: خواهش می‌کنیم مردم چند روزی همکاری کنند تا بتوانیم این روند صعودی را کنترل کنیم و روند ابتلای مردم شهیدپرور و قهرمان کاشان را به حداقل برسانیم.

وی با توضیح اینکه فعالیت کارخانه‌ها و اداره‌ها نیز باید کنترل شود، افزود: تصمیم‌گیری در این زمینه جای دیگری انجام می‌شود، چرا که تأمین مایحتاج مردم چه مواد غذایی چه سایر کالاها باید انجام شود، اما به طور مسلم هر چیز غیرضروری باید به حداقل برسد ولی تصمیم‌گیری در ستاد ملی کرونا و شورای تأمین انجام می‌شود و نمی‌توان به یک‌باره همه آن‌ها را تعطیل کرد.

کد خبر 415106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.