الزام استفاده کارگران فضای سبز از ماسک و دستکش/ جریمه در انتظار پیمانکاران خاطی

مدیرعامل سازمان پارک‎‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: چنانچه ناظران عالی این سازمان مشاهده کنند که کارگران فضای سبز هنگام کار ماسک یا دستکش ندارند، پیمانکار مربوطه جریمه و تذکرات لازم را دریافت خواهد کرد.

فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا در اوایل اسفندماه سال‌جاری دستورالعملی از سوی سازمان به تمام پیمانکاران ابلاغ شد که برای کارگران ماسک و دستکش فراهم کنند و بر همین اساس ناظران عالی سازمان باید نظارت داشته و کاربرگی را در این باره ارائه کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر چنانچه ناظران عالی سازمان مشاهده کنند که کارگران فضای سبز هنگام کار ماسک یا دستکش ندارند، پیمانکار مربوطه جریمه خواهد شد و تذکرات لازم را دریافت خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان پارک‎‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان افزود: از سوی معاونت خدمات شهری به تمام شرکت‌های فضای سبز مناطق ۱۵ گانه برای استفاده از ماسک و دستکش دستورالعملی ابلاغ و رونوشت آن برای اعضای شورای شهر و شهرداری ارسال شده است، از این رو شرکت‌های پیمانکار نباید در زمینه تهیه و توزیع اقلام بهداشتی کوتاهی کنند در غیر این صورت مدیر منطقه و مدیران شرکت‌های پیمانکار تذکر می‌گیرند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده برای مقابله با ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: کل سطوح سخت، مبلمان پارک‌ها و معابر عمومی با استفاده از موادی مانند سدیم هیپوکلریت ضدعفونی می‌شود.

کد خبر 415038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.