۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
"دورهمی" بدون تماشاگر ضبط می شود

مهران مدیری با انتشار یادداشتی اعلام کرد که برنامه "دورهمی" بدون حضور تماشاگران ضبط خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های صدا و سیما که با حضور تماشاگران ضبط می‌شوند تبدیل به یک موضوع پرحاشیه شد. در همان روزها ابتدایی شیوع این بیماری رامبد جوان اعلام کرد که "خندوانه" را تعطیل کرده است. سپس "عصر جدید" نیز برای حفظ سلامت کارکنان و مردم بدون حضور بیننده‌ها ضبط شد و مسابقه "میدان" نیز هیأت منصفه خود کخ متشکل از مردم حاضر در استودیو بود را حذف کرد.

با این حال برنامه "دورهمی" مهران مدیری بدون حذف تماشاگران به کار خود ادامه داد. تماشاگران این برنامه پیش از حضور در استودیو ضبط معاینه می‌شدند و صف‌های طولانی این معاینه که توسط صدا و سیما پخش شد هم حتی باعث انتقاداتی به این نهاد شد.

در نهایت مهران مدیری با انتشار یادداشتی رضایت یه حذف تماشاگران داده و قرار است دورهمی هم مانند دیگر برنامه‌های صدا و سیما بدون حضور تماشاگر در استودیو ضبط شود. یادداشت مدیری به شر ح زیر است:

"به نام زیبایی
لازم دانستم به مردم عزیزم و جامعه هنری کشورم، این مطلب را اطلاع دهم که ضبط برنامه «دورهمی» با حضور پزشکان متخصص، سازمان هلال احمر، و تیم تخصصی وزارت بهداشت، با رعایت حداکثر موارد ایمنی و بهداشتی، در حال اجرا بود.
با وجود رعایت تمامی این موارد، به جهت حفظ سلامت مردم و تیم سازنده، تصمیم گرفتم از روز شنبه (۲۴ اسفند ماه) ضبط برنامه بدون حضور تماشاگر انجام شودوبا تمهیدات فنی تدوین، حضور تماشاگران به مجموعه اضافه گردد.
سلامت برایتان آرزو می‌کنم...... با احترام مهران مدیری"

کد خبر 414876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.