درخواست گواهی پایان کار آپارتمانی غیرحضوری شد

معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران گفت: به منظور کاهش تردد شهروندان تهرانی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، امکان ثبت درخواست جهت دریافت گواهی پایان کار آپارتمانی، غیر حضوری و چاپ تمامی فرم های عوارض شهرسازی اتوماتیک شد.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا گلپایگانی با اعلام این خبر اظهار کرد: شهروندان تهرانی از تاریخ ۲۵ اسفند ماه سال جاری می‌توانند با استفاده از کارتابل شهروندی خود درخواست دریافت گواهی پایان کار آپارتمانی را ثبت کنند.

وی افزود: شهروندان با مراجعه به سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir می‌توانند از این امکان استفاده کنند و بنابراین نیازی به مراجعه به شهرداری‌های مناطق ۲۲ گانه و یا دفاتر خدمات الکترونیک، نیست.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران گفت: هم چنین چاپ تمامی فرم‌های اعلام عوارض (انواع پروانه و گواهی ساختمانی) اتوماتیک شد.

وی تأکید کرد: در این راستا شهروندان تهرانی از ۲۱ اسفند ماه جاری می‌توانند فرم‌های اعلام عوارض را به صورت فایلpdf در کارتابل شهروندی سامانه اینترنتی تهران من به نشانی my.tehran.ir مشاهده کنند و بدین منظور لازم است به دفاتر خدمات الکترونیک شهر، بدهی نداشته باشند.

گلپایگانی گفت: این خدمات به همت اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه و هم چنین سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با هدف کاهش مراجعه حضوری متقاضیان و حفظ سلامت شهروندان تهرانی، پرسنل شهرسازی و دفاتر خدمات الکترونیک ایجاد شده است.

کد خبر 414866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.