موهبت کرونا برای کودکان زباله‌گرد/ مسیرهای منتهی به شهر را ببندید

اعضای شورای شهر از طریق توئیتر خواسته‌های خود از مدیران استانی و شهری را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بتول گندمی، عضو شورای شهر مشهد در صفحه توئیتر خود خطاب به استاندار خراسان رضوی نوشت: "آقای استاندار! ریسک کردن شما در تصمیم‌گیری فوری برای قرنطینه شهر، با استقبال شهروندان مشهد مواجه خواهد شد. مسیرهای منتهی به مشهد را ببندید؛ جلو رزرواسیون خانه‌ها و آپارتمان‌های مشهد توسط مسافران نوروزی را بگیرید."

همچنین نصیر ملت عضو شورای شهر اصفهان به خطر شیوع کرونا در میان کارگران صنایع بزرگ اشاره کرد و توئیت زد: "حال که مدیران کشور موضوع کرونا را جدی گرفته‌اند، استاندار اصفهان به مسئله تردد روزانه هزاران نفر از مردم اصفهان و شهرهای اطراف به صنایع بزرگ ورود کند. ترددهای بسیار، ارتباط نزدیک این کارگران و البته توزیع کارگران در شهرهای مختلف، خود عاملی برای انتشار این ویروس خواهد بود."

علی اعطا عضو شورای شهر تهران نیز با اشاره به موضوع کودکان زباله‌گرد در صفحه توئیتر خود نوشت: "شیوع کرونا اگر هزار عیب دارد، کاش تنها حسنش این باشد که شهرداری و دیگر دستگاه‌ها، یک بار برای همیشه تمام توان خود را برای حل صحیح مساله کودکان زباله‌گرد، بسیج کنند. این دقیقاً همان جایی است که اراده و جسارت می‌طلبد و هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفته نیست."

کوروش محمدی عضو شورای شهر اصفهان برای پرسنل شهرداری در بحران کرونا توییت زد: "پرسنل بی نشان مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان از روز اول شیوع کرونا بی وقفه و شبانه روز مشغول میکروب زدایی اماکن، معابر و وسائط نقلیه عمومی هستند اصفهان، ایثار و شجاعت این سربازان گمنام عرصه سلامت را فراموش نخواهد کرد.

پرسنل بی نشان خط مقدم مبارزه با کرونا درمعاونتهای فرهنگی اجتماعی و خدمات شهری شهرداری اصفهان وسازمانهای تابعه بویژه سازمان آرامستان‌ها و آتش‌نشانی شبانه روز درحال تلاش‌های طاقت فرسا دراین جنگ‌نابرابر هستند بی تردید اینان سربازان گمنام عرصه سلامت اصفهان ونامشان جاودانه خواهد ماند."

آرش حسینی میلانی عضو شورای سهر تهران نیز این سپاس را تقدیم کارگران شهرداری تهران کرد و نوشت: "در خط مقدم پیکار با بیماری کرونا و در کنار کادر درمانی، پاکبان‌ها و نیروهای خدمات شهری شهرداری نیز پیشتازان مبارزه با گسترش و شیوع این بحران هستند ولی کمتر کسی یادی از این انسان‌های پر تلاش می‌کند. لازم می‌دانم به سهم خودم از این تلاش‌ها و فداکاری‌ها تشکر کنم."

کد خبر 414800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.