بلیط صعود را نیمار برای پی اس جی خرید

وینگر برزیلی پاریس سن ژرمن تا آنجا در این دیدار تحت فشار بود که پس از ارائه بازی خوب و کامل، با چشمانی اشکبار بازی را به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پاریس سن ژرمن موفق شد با دو گل نیمار و برنات دورتموند را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند تا پاریسی‌ها بالاخره پس از چهار سال جواز حضور به این مرحله را کسب کنند.

هرچند دیدار پی اس جی و دورتموند پشت درهای بسته برگزار شد، اما تعداد زیادی از طرفداران در پاریس پشت درهای ورزشگاه تجمع کرده و به تشویق تیم شهرشان پرداختند. هوادارانی که البته مزد حمایت خود را گرفتند تا پاریس سن ژرمن بالاخره دوباره رنگ مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را ببیند.

پاریس سن ژرمن در این دیدار عملکرد فوق العاده ای به نمایش گذاشت و موفق شد از سد تیم سرسخت دورتموند عبور کند. شاگردان توخل چه در دفاع و چه در حمله بسیار خوب عمل کردند و موفق شدند شکست بازی رفت را جبران کنند.

مدافعان پی اس جی موفق شدند حملات زهردار دورتموند را کاملاً خنثی کنند و شاید بتوان گفت جیدون سانچو تنها بازیکن دورتموند در این مسابقه بود که توانست دفاع تیم مقابل را به زحمت بیاندازد.

چشمگیر ترین بازی را نیمار برزیلی از خود به نمایش گذاشت. او با به ثمر رساندن گل اول موفق شد تیمش را در مسیر درست برای پیروزی قرار دهد. در ادامه بازی نیز این بازیکن برزیلی بارها در دفاع به کمک تیم خود آمد و تمام تلاش خود را برای پیروزی تیمش به کار بست. وینگر برزیلی پاریس سن ژرمن تا آنجا در این دیدار تحت فشار بود که پس از ارائه بازی خوب و کامل با چشمانی اشکبار بازی را به پایان رساند. با احتساب مسابقه شب گذشته، او حالا در ۲۸ بازی خانگی در لیگ قهرمانان موفق به زدن ۳۸ گل شده است.

در نهایت دورتموند شب خوبی را پشت سر نگذاشت و نتوانست در حمله خوب ظاهر شود تا جایی که ناواس از جمله بازیکنان کم تحرک میدان بود. بازیکنی مثل تورگان هازارد حتی نتوانست شوتی به سمت دروازه پی اس جی روانه کند و تنها سانچو موفق شد کمی دفاع تیم توخل را آزار دهد. با اخراج امره جان به دلیل درگیری با نیمار، صعود دورتموند تقریباً غیرممکن شد تا این نماینده آلمان علی رغم پیروزی در دیدار رفت از دور رقابت‌ها کنار برود.

کد خبر 414599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.