کارمندان آمازون دور کار می‌شوند

شرکت آمازون به کارمندان خود در نیویورک و نیوجرسی اعلام کرده است که حداقل تا پایان ماه در منزل بمانند و وظایف خود را دورکاری انجام دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، طبق آخرین گزارش‌ها ۱۳۶ نفر در دفتر آمازون واقع در ایالت واشنگتن آمریکا، به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و ۱۸ نفر نیز در اثر آن جان خود را از دست داده‌اند. تعداد مبتلایان به این بیماری در نیویورک نیز در حال افزایش است و موارد مثبت ایالت نیوجرسی ۱۱ نفر اعلام شده است. همچنین تا کنون بیش از ۶۰۰ مورد ابتلا به این بیماری در سراسر آمریکا تایید شده است. هفته گذشته نتیجه آزمایش کرونای یکی از کارمندان مرکز سیاتل آمازون مثبت بود و این موضوع باعث شد بعضی دفاتر آن بسته شود.

پس از آن شرکت آمازون به کارمندان خود در دو بازار بزرگ نیویورک و نیوجرسی اعلام کرد به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا حداقل تا پایان ماه مارس در منزل بمانند و سر کار حاضر نشوند و توصیه کرده است که سفرهای خارجی و داخلی خود را محدود کرده و مصاحبه‌های حضوری ضروری را به صورت مجازی انجام دهند.

سخنگوی شرکت آمازون اعلام کرده است که با متخصصان پزشکی عمومی و خصوصی همکاری می‌کنیم تا از انجام اقدامات احتیاطی صحیح اطمینان حاصل کنیم. این اقدامات شامل ماندن در منزل برای کارمندانی است که می‌توانند در خانه وظایف خود را دورکار ی انجام دهند. این شرکت هنوز اعلام نکرده است که کارمندان کدام بخش‌ها می‌توانند از راه دور کار کنند.

کد خبر 414566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.