بخشودگی ۳ ماهه عوارض کسب و پیشه در پی شیوع کرونا

شهردار اهواز در راستای حمایت از مشاغل، اصناف و کسبه بازار لایحه بخشودگی سه ماهه عوارض کسب و پیشه را به شورای شهر تقدیم کرد.

به گزارش ایمنا، موسی شاعری در این باره اظهار کرد: در حمایت از مشاغل، اصناف و کسبه بازار لایحه بخشودگی سه ماهه عوارض کسب و پیشه به شورای شهر تقدیم شد.

وی تصریح کرد: پیش از این نیز به منظور ارتقا سلامت شهروندان و برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اماکن مختلف شهر اهواز از جمله ناوگان حمل ونقل عمومی، محیط اتوبوس‌های درون شهری و پایانه‌ها، تاکسی‌ها در سطح شهر، پارک‌ها، معابر شهری و… روزانه ضدعفونی می‌شود.

شهردار اهواز با ممنوع کردن برپایی چادر مسافرتی در پارک‌ها، بوستان‌ها و اماکن عمومی شهر اهواز، اظهار کرد: واحدهای اجراییات شهرداری با جدیت بر اجرای این تصمیم نظارت خواهد کرد.

وی در خصوص مدت زمان ضدعفونی شهر گفت: تا زمان رفع مشکل و رسیدن به شرایط پایدار و با نظر و تشخیص شورای سلامت و ستاد ویژه مبارزه با کرونا این عملیات را مرتب در کنار دستگاه‌های اجرایی دیگر دنبال خواهیم کرد.

شاعری با اشاره به اعمال برخی محدودیت‌ها در شهر خطاب به شهروندان اهوازی گفت: از همشهریان می‌خواهیم که محدودیت‌های اعمال شده را رعایت کنند و توصیه‌ها را جدی بگیرند تا این ویروس ریشه کن شود.

کد خبر 414497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.