بعد از فرودین ویروس کرونا از بین برود استخرها ضرر نخواهند کرد

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان گفت: هر سال در ماه‌های اسفند و فروردین اگر استخرها باز هم باشند مراجعه کننده قابل توجهی ندارند، اگر این بیماری ادامه دار باشد در اواسط اردیبهشت ماه می‌توان میزان ضرر مالی استخر ها را بررسی کرد.

پیمان گرامی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با فعالیت هیئت شنا در سال ۹۸ اظهار کرد: در سال جاری مسابقات المپیاد استعدادهای برتر شنا در بخش آقایان، رده سنی ۱۳ تا ۱۷ سال را داشتیم که با به دست آوردن ۳۰ مدال رنگارنگ مقام اول کشور را کسب کردیم. در رده سنی ۱۲ سال به پایین جشنواره مدارس برگزار شد و دانش آموزان اصفهانی رتبه‌های خوبی بدست آوردند.

وی افزود: در لیگ دسته یک واتر پلو مقام اول را به دست آوردیم و در لیگ برتر هم بین شش تیم برتر قرار گرفتیم که ادامه مسابقات آن به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان با بیان اینکه از نتایج بدست آمده در سال ۹۸ راضی هستیم، تصریح کرد: سال ۹۷ که المپیاد استعدادهای برتر شنا برگزار شد از اصفهان کسی مدال طلا کسب نکرد، اما در سال جاری ۱۰ مدال طلا گرفته شد.

گرامی در خصوص کم شدن در آمد استخرها با شیوع ویروس کرونا، خاطر نشان کرد: از اوایل اسفند که بحث شیوع کرونا مطرح شد، ورودی استخرها به صفر رسید و در حال حاضر هم که تعطیل هستند. تمامی استخرها اجاره داده شدند که اداره کل ورزش و جوانان قول داده اجاره‌ای نگیرد؛ زیرا در آمدی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: هر سال در ماه‌های اسفند و فروردین اگر استخرها باز باشند مراجعه کننده قابل توجهی ندارند، اگر بعد از فروردین شرایط مانند قبل شود و این ویروس از بین برود استخرها ضرر نخواهند دید ولی اگر این بیماری ادامه دار باشد در اواسط اردیبهشت ماه می‌توان میزان ضرر را بررسی کرد.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان با اشاره به اینکه قشر مربی و ناجی آسیب مالی زیادی از تعطیلی استخرها می‌بینند، گفت: فعالیت در استخر ساعتی است که با شرایط به وجود آمده مربیان و غریق نجات‌ها بدون حقوق در خانه هستند.

گرامی در رابطه با سانس‌هایی که مردم گرفته‌اند، اظهار کرد: این سانس‌ها محفوظ می‌ماند و بعد از اینکه به شرایط عادی باز گشتیم می‌توانند بیایند و از آن استفاده کنند.

کد خبر 413881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • متین IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    0 0
    کی استخر باز میشود