جدال جذاب در لیگ های اروپایی؛ از انگلیس و ایتالیا تا اسپانیا

این هفته در لیگ های اروپایی فوتبال، بازی های بسیار مهمی برگزار می شود که تعیین کننده هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین بازی‌های فوتبال لیگ‌های اروپایی امروز _ شنبه ۱۷ اسفندماه _ به شرح زیر است:

در انگلیس و از هفته بیست و نهم دو تیم شهر منچستر در ورزشگاه اولترافورد به مصاف هم خواهند رفت و ساعت ۲۰ با قضاوت "مایک دین" برگزار می‌شود. یونایتد با توجه به محرومیت سیتیزن‌ها از فصل آینده لیگ قهرمانان، برای کسب مجوز این رقابت‌ها نیاز به پیروزی دارند و آبی‌ها هم برای غلبه بر مشکلات و حفظ روحیه به دنبال برد هستند. شیاطین سرخ با کسب ۴۲ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند و سیتیزن‌ها هم با اندوخته‌ی ۵۷ در رده دوم قرار گرفته اند.

در لیگ سری‌آ ایتالیا حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی میان اینترمیلان و یوونتوس انجام می‌شود. این دیدار از هفته بیست و ششم قرار بود زودتر برگزار شود ولی بدلیل شیوع بیماری کرونا در کشور ایتالیا، یکشنبه شب ۱۸ اسفند، ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه با قضاوت "مارکو گوئیدا" انجام می‌شود. یووه با انجام ۲۵ بازی ۶۰ امتیازی و پشت سر لاتزیوی ۶۲ امتیازی است، اینتر هم با با دو بازی کمتر و ۵۴ امتیاز سوم است.

در هیجان انگیزترین دیدار بوندس لیگا و از هفته بیست و پنجم دو تیم بالانشین مونشن گلادباخ و دورتموند به مصاف هم می‌روند. این بازی شنبه شب ساعت ۲۱ در بورسیا پارک (گلادباخ) با داوری "ساشا اشتگمان" انجام می‌شود. زردها ۴۸ امتیازی و سوم‌اند و گلادباخی‌ها با ۴۶ امتیاز و یک بازی کمتر چهارم هستند. بایرن مونیخ با ۵۲ و لایپزیش ۴۹ امتیاز اول و دوم هستتد.

در لالیگای اسپانیا هم مهم‌ترین دیدار را بارسلونا و سوسیه‌داد انجام می‌دهند. این بازی شنبه عصر، ۱۷ اسفند ساعت ۲۱ در ورزشگاه نیوکمپ و به قضاوت "مارتینز مونوئرا" سوت آغازش زده می‌شود. بارسا برای رهایی از انتقادات شکست در ال کلاسیکو نیاز شدید به پیروزی دارد و سوسیه داد هم در جنگ کسب سهمیه اروپایی به دنبال شکست بارسا است. بارسا با ۵۵ امتیاز پس از رئال ۵۶ امتیازی در رده دوم قرار دارد و سوسیه‌داد هم با تیم سوم ۳ امتیاز فاصله دارد و ۴۳ امتیازی است.

کد خبر 413815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.