مصدق تن استعمار انگلیس را به لرزه انداخت

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: محمد مصدق به حق معمار ملی شدن صنعت نفت نام گرفته و از افراد نادری بود که تن استعمار انگلیس را به لرزه انداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامعلی سفید امروز (چهارشنبه) در دویست و بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه جمع‌آوری و توزیع هدایای مردمی توسط کمیته امداد در روز احسان و نیکوکاری برای افرادی که توان مالی ندارد، اقدامی پسندیده است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سال نو برخی از مردم شرایط سختی را می‌گذرانند و بیماری و بلا بیش از پیش سبب بروز مالی و زندگی برای آنان شده است، افزود: هر یک موظف هستیم تا در کنار این مشکلات دیگران را با ایثار، گذشت و احسان یکدیگر دریابیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به سالروز درگذشت دکتر مصدق تصریح کرد: ۱۴ اسفند سالروز درگذشت مبارز بزرگ ملی ما دکتر محمد مصدق است که به حق معمار ملی شدن صنعت نفت نام گرفت و از افراد نادری بود که تن استعمار انگلیس را به لرزه انداخت.

وی ادامه داد: او از دیپلماسی و فرصت‌های حقوقی برای مبارزه با استعمار در عصر جدید حکمرانی ایران استفاده نمود و می‌توان وی را مبدع این رویکرد دانست که می‌شود از طریق دیپلماسی نیز بر دشمن فائق آمد.

سفید هفته درختکاری را نیز یادآور شد و اضافه کرد: روز گذشته با غرس نهال از سوی رهبری معظم انقلاب، درختکاری آغاز شد و لازم است شهرداری و دیگر دستگاه‌هایی که این امر در وظایف ذاتی آن‌ها وجود دارد، به این موضوع توجه کنند. اعضای شورای شهر نیز با کمال آمادگی در مراسم‌های درختکاری شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه باید با افرادی که همه چیز را به سخره گرفته و با سلامت مردم بازی می‌کنند، برخورد شود، خاطرنشان کرد: دادستان استان و مدیرکل دادگستری از شورای شهر برای ورود به موضوع کرونا تقدیر کرده‌اند.

کد خبر 413507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.