بودجه ۹۹ شهرداری دولت آباد ۶۴۰ میلیارد ریال بسته شد

رئیس شورای اسلامی شهر دولت آباد گفت: بنا بر پیشنهاد شهردار دولت آباد، بودجه سال ۱۳۹۹ شهر دولت آباد ۶۴۰ میلیارد ریال بسته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، الهام داوری اظهار کرد: در بودجه سال آینده شهرداری دولت آباد در بخش‌های مختلف ۶۴۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است که ۲۶۰ میلیارد در بخش تملک و سرمایه گذاری و ۳۸۰ میلیارد ریال در بخش درآمدهای مالی شهرداری در نظر گرفته شده است، طبق قانون باید ۴۰ درصد در بخش عمرانی و ۶۰ درصد در بخش جاری هزینه شود.

وی گفت: امسال بودجه شهرداری دولت آباد ۱۳۳ درصد تحقق یافته که ۴۰ درصد در بخش عمرانی بوده و ۶۰ درصد در زمینه هزینه‌های جاری مصرف شده، همچنین ۳۳ درصد اضافه درآمد شهرداری در زمینه عمرانی هزینه شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر دولت آباد پرداخت بدهی ۱۰۰ میلیارد ریالی شهرداری در دوره پنجم شورای شهر را از اقدامات شهرداری نام برد و افزود: تعامل و همکاری شهرداری و شورا و تلاش شبانه روزی نیروهای شهرداری این امر را محقق ساخته است.

وی در خصوص طرح‌های نیمه تمام شهرداری تصریح کرد: برای ادامه بلوار جانبازان اقدامات خوبی انجام شده و لاین غربی تقریباً کامل شده و لاین شرقی هم مالکان شناسایی شده اند و در حال مذاکره و آزاد سازی است.

داوری در خصوص تکمیل باغ بانوان شهر دولت آباد گفت: این پروژه طی یک سال اخیر شش بار به مناقصه گذاشته شد که هر مناقصه حداقل دو ماه به طول انجامید و در نهایت پیمانکار مشخص شد، در سال ۹۸ بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده و ۱۵ میلیارد ریال در سال ۹۹ برای این پروژه پیش بینی شده است.

وی مهترین اولویت‌های منتخبین مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دولت آباد را تکمیل و ادامه بلوار جانبازان، تکمیل و دو بانده کرده خیابان امامزاده محمود ابن موسی بن جعفر (ع) به بلوار حبیب آباد – اصفهان، تکمیل باغ بانوان، تکمیل طرح تفصیلی شهر که مشاور آن مشخص شده، بازسازی فضای داخلی تالار فرهنگی اجتماعی شهرداری دولت آباد، ادامه بلوار مسلم ابن عقیل امامزاده نرمی به جاده حبیب آباد – دولت آباد و ادامه بلوار ۲۲ بهمن به بلوار حرم تا حرم واقع در بین شهر تاریخی سین و امامزاده نرمی نام برد.

کد خبر 413445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.