دانشگاه پیام نور خدمات اداری را از راه دور ارائه می‌دهد

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور، ضمن معرفی سامانه پیشخوان خدمت، گفت: همکاران، دانشجویان و ارباب رجوع می‌توانند به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن، ضمن ثبت درخواست خود با دریافت شماره پیگیری از طریق پیامک آن را پیگیری کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور، حسن علیزاده ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای سیاست‌های ابلاغی ستاد ملی پیشگیری از کرونا ویروس و به منظور مقابله هرچه بیشتر با گسترش این بیماری، کارمندان، دانشجویان و ارباب رجوع جهت انجام امور اداری می‌توانند درخواست‌های خود را از طریق پیشخوان خدمت به آدرس http://pishkhan.pnu.ac.ir/ ارسال کرده و از همان طریق می‌توانند نتایج آن را دریافت کنند.

وی ضمن برشمردن مزایا و قابلیت‌های سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیام نور گفت: این سامانه با هدف حذف و یا به حداقل رساندن عملیات پرهزینه ارسال نسخه کاغذی به سازمان مراجعه حضوری ارباب رجوع برای ارسال و پیگیری نامه، حذف عملیات اسکن و ثبت نامه در سیستم مکاتبات اداری و همچنین امکان نظارت کامل برفرآیند ثبت نامه، براساس دسترسی‌های متنوع کاربران دبیرخانه ایجاد شده است.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه پیام نور ارسال پیامک به ارباب رجوع در صورت تغییر وضعیت پیگرد نامه‌های دریافتی و امکان ورود به سامانه از طریق شماره همراه و مشاهده وضعیت نامه‌های ارسالی برای ارباب رجوع را از دیگر شاخص‌های این سامانه معرفی کرد.

علیزاده تصریح کرد: جهت استفاده از این سامانه نیاز است افراد از مرورگرهای Internet Explorer نسخه ۱۱، Firefox از نسخه ۵۲ به بعد، Chrome از نسخه ۴۹ به بعد، Safari نسخه ۱۱ به بعد، Opera از نسخه ۵۰ به بعد و Edge از نسخه ۱۶ به بعد برای نمایش بهینه استفاده کنند. در صورتی که نسخه مرورگر پایین‌تر از موارد ذکر شده باشد، ممکن در استفاده از بعضی امکانات این سامانه مشکلاتی رخ دهد.

کد خبر 413418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.