نمایشگاه‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران گفت: شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران در مقابله با شیوع ویروس کرونا نمایشگاه‌های خود را برای نخستین بار با بارگذاری اطلاعات قریب به ۲۰ هزار تولید کننده داخلی در فضای مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهمن حسین زاده با انتشار یک پست در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

" در مواجهه با شیوع ویروس کرونا

نمایشگاه‌ها را به صورت مجازی برگزار می‌کنیم

شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در مقابله با شیوع ویروس کرونا نمایشگاه‌های خود را برای نخستین بار با بارگذاری اطلاعات قریب به ۲۰ هزار تولید کننده داخلی در فضای مجازی برگزار می‌کند.

به دلیل خطرات احتمالی ناشی از شیوع ویروس کرونا برای نخستین بار این شرکت اقدام به برپایی مجازی نمایشگاه‌های خود کرده که در این زمینه بازدید کنندگان می‌توانند با مراجعه به آدرس iranfair.com در قسمت نمایشگاه مجازی اطلاعات مربوط به توانمندی‌ها و خدمات قریب به ۲۰ هزار شرکت ایرانی به تفکیک نمایشگاه‌ها و گروه‌های کالایی را مشاهده کنند.

علاقمندان و متخصصان همچنین با مراجعه به آدرس App.iranfair.com نیز می‌توان اپلیکیشن مرتبط با نمایشگاه بین‌المللی ایران را دانلود کرده و از طریق آن به نمایشگاه مجازی دسترسی یافت.

در بستر این نمایشگاه مجازی، ارتباط میان تولیدکنندگان و شرکت‌های ایرانی با مراجعه کنندگان در ۲۴ ساعت ۳۶۵ روز سال برقرار است و محدودیت زمانی این ارتباط در چهار روز برپایی نمایشگاه‌های حقیقی از میان برداشته می‌شود.

پس از تصمیم نهادهای ذی‌صلاح نمایشگاه‌های معوقه در زمان مناسب برگزار خواهد شد. "

کد خبر 413375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.