تعویق جلسات هیئت های حل اختلاف تا پایان فروردین ۹۹

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای مقابله با شیوع کرونا همه رسیدگی‌های هیئت‌های حل اختلاف و مجامع تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و ضرورت حضور و غیاب کارگرانی که از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند، برای همه استان‌های درگیر ویروس کرونا تا پایان فروردین‌ماه به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت:

"دستور وزیر کار برای تعویق مجامع تشکل‌ها و جلسات هیئت حل اختلاف

محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در چند توئیت دستور تعویق مجامع تشکل‌ها و جلسات رسیدگی هیئت‌های حل اختلاف را صادر کرد.

شریعتمداری، گفته است: «برای مقابله با شیوع کرونا همه رسیدگی‌های هیئت‌های حل اختلاف و مجامع تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و ضرورت حضور و غیاب کارگرانی که از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند، برای همه استان‌های درگیر ویروس کرونا با اولویت قم، تهران، البرز، گیلان، مرکزی، گلستان و مازندران تا پایان فروردین‌ماه به تعویق افتاد.

همچنین به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، همه رسیدگی‌های هیئت‌های تشخیص بدوی و تجدید نظر سازمان تأمین اجتماعی با قطع جرایم مربوط در تمام استان‌های درگیر ویروس کرونا با اولویت قم، تهران، البرز، مرکزی، گیلان، گلستان، مازندران تا پایان فروردین ماه تعویق و سپس در وقت فوق‌العاده رسیدگی خواهد شد. "

کد خبر 413236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.