غم انگیز ترین چالش لبخند ایران/ کریم در یک قدمی تیم ملی

کریم باقری در دوران پسا ویلموتس به عنوان محتمل‌ترین گزینه دستیاری اسکوچیچ به شمار می‌رود.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -دوشنبه ۱۲ اسفندماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "کرکره لیگ پایین کشیده شد" از تعطیلی لیگ برتر به دلیل شیوه کرونا ویروس نوشت، حال در سالی که لیگ به دلایل مختلف بازی‌هایش تعطیل شده است باید دید سهیل مهدی قصد دارد چگونه بازی‌های لیگ را به پایان برساند.

"گل" با عنوان"عروج رحمان به سوی رحیم" از درگذشت ناگهانی سیامند رحمان، قوی‌ترین معلول دنیا نوشت، شوکی بزرگ به ورزش ایران و بلکه جهان که فراموشی آن در وضعیت فعلی کشور چیزی شبیه به معجزه است.


"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "از خدا می‌خواهم ایران و کلمبیا با هم در قطر باشند" به گفتگوی اختصاصی این روزنامه با کارلوس کی‌روش پرداخت، سرمربی کاربلد پرتغالی که در بخشی از این مصاحبه جمله یک روز برمی‌گردم را نیز به کار برد تا برگی جدید از آینده تیم ملی باز شود.


"هدف" با عنوان "مهندسی معکوس " به تلاش باشگاه پرسپولیس برای تنویر افکار عمومی در خصوص اتهامات وارده به این تیم پرداخت، اتهاماتی که این روزها با مصاحبه جنجالی حاج صفی به اوج خود رسیده است و باشگاه پرسپولیس نیز موضعی خصمانه به آن گرفته است.


"ایران ورزشی" با عنوان"کریم یک قدم تا نیمکت تیم ملی" به جواب مثبت کریم باقری به دراگان اسکوچیچ برای نشستن روی نیمکت تیم ملی به عنوان دستیار پرداخت، تا دستیاری تیم ملی از وحید هاشمیان در دوران ویلموتس به کریم باقری در دوران اسکوچیچ برسد.


"پیروزی" با عنوان"غم انگیز ترین #چالش_لبخند ایران" به درگذشت چهره خندان وزنه برداری معلولان ایران پرداخت، لبخندی که در شرایط موجود و بعد از فوت سیامند رحمان دور از ذهن به نظر می‌رسد.


"صدای سپاهان" با عنوان "شرایط سپاهان؟ خوب نیست ولی خیلی زود جبران می‌کنیم" به اظهارات کاپیتان کیانی، هافبک دفاعی طلایی پوشان پرداخت، شرایطی نابسامان که بخشی از آن از پنالتی داده شده کیانی در بدترین زمان ممکن شکل گرفت.

کد خبر 413088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.