نرخ بلیط مترو اصفهان برای سال آینده ۱,۲۰۰ تومان شد

نرخ بلیط متروی اصفهان در سال ۹۹ با توجه به مصوبه شورای شهر اصفهان با ۲۰ درصد افزایش به ۱,۲۰۰ تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لایحه افزایش قیمت بلیط قطار شهری در سال ۹۹ به مبلغ ۱,۳۰۰ تومان در یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان بررسی شد.

کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اصفهان با مبلغ ۱,۲۰۰ تومان برای نرخ بلیط در سال ۹۹ موافقت کرد. ضمن اینکه اعضای شورای شهر خواستار اجرای طرح‌های منزلت برای افراد خاص شدند همچنین این کمیسیون پیشنهاد داد تا در نیمه دوم سال ۹۹ زمینه چند نرخی کردن قیمت بلیط بر مبنای پیمایش مسیر فراهم شود.

اما کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان همان مبلغ ۱,۳۰۰ تومان را تأیید کرد و پیشنهاد داد زیرساخت‌های لازم برای مکانیزه کردن فروش بلیط به صورتی که هر مسافر به تناسب تعداد ایستگاه‌هایی که استفاده می‌کند بهای بلیط را بپردازد و لایحه این طرح نیز به شورای شهر ارسال شود.

در نهایت نظر کمیسیون حمل و نقل و ترافیک در خصوص این لایحه به رأی گذاشته شد که تصویب شد.

کد خبر 412937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    0 0
    شکی نیست که این افزایش قیمت با توجه به میزان تورم بسیار مناسب است. اما افزایش حقوق کارمندان 15درصد وافزایش هزینه حمل و نقل عمومی 20درصد وشاید نیمه دوم سال 99 بیشتر هم باشد. این یعنی فشار بیشتر بر حقوق بگیرها که در سال 99 حداقل 5 درصد در این یک مورد کم خواهند آورد. بقیه اقلام زندگی که هیچ!