۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کرونا، ال جی را تعطیل کرد

شرکت ال جی دیسپلی، به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در کره جنوبی به طور موقت تعطیل شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شیوع ویروس جدید کرونا، ابتدا از چین شروع شد و اکنون به مناطق گسترده‌ای از جهان انتقال یافته و افراد زیادی را مبتلا کرده است. علاوه بر این، شرکت‌ها، کارخانه‌ها و ایرلاین‌های بسیاری متحمل ضررها و آسیب‌های زیاد شدند. کارخانه‌های کشورهای مختلف مجبور شدند خط تولید خود را متوقف کنند. ویروس کرونا تا کنون ۸۵ هزار و ۷۳۳ نفر را مبتلا و جان دو هزار و ۹۳۳ نفر را در سراسر جهان گرفته است؛ کره جنوبی پس از چین، دومین کشور درگیر شیوع این بیماری مهلک محسوب می‌شود.

سخنگوی شرکت ال جی دیسپلی به تازگی اعلام کرده است به دلیل ابتلای یکی از شهروندان شهر گومی در کره جنوبی، به طور موقت و تا اطلاع ثانوی کارخانه تولید نمایشگر گوشی‌های هوشمند خود را تعطیل می‌کند. این اقدام به منظور افزایش ایمنی، سلامت و بهداشت شهروندان و کارکنان این شرکت است. قبل از این نیز شرکت سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های خود را در کره جنوبی به دلیل شیوع گسترده ویروس خطرناک کرونا تعطیل اعلام کرده بود.

کارخانه شرکت سامسونگ الکترونیک پس از تایید بیماری یکی از کارمندانش، به طور موقت بسته شد و بلافاصله مراحل ضد عفونی کردن را آغاز کرد. این کارخانه پس از انجام دادن مراحل لازم جهت حفظ ایمنی و سلامت کارمندان و کارگران، فعالیت خود را دوباره آغاز و به کارمندان خود توصیه کرد که از ماسک استفاده کنند و در اماکن عمومی حضور پیدا نکنند.

کد خبر 412886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.