راه اندازی خط تولید محلول ضدعفونی کننده در بروجن

رئیس اداره صمت شهرستان بروجن گفت: خط تولید محلول ضدعفونی کننده در شرکت داروسازی بروجن راه‌اندازی شد.

به گزارش ایمنا به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران، مظاهر ربیعی اظهار کرد: با تولید محلول و ژل ضدعفونی کننده در شرکت داروسازی بروجن، کمبود این محصول رفع می‌شود.

وی افزود: با مجوز وزارت بهداشت و درمان و برای رفع کمبود مواد ضدعفونی کننده، خط تولید محلول و ژل ضدعفونی کننده در شرکت داروسازی حنان بروجن راه‌اندازی شد.

رئیس اداره صمت شهرستان بروجن با بیان اینکه این شرکت داروسازی با تولید ۳۰ دارو یکی از شرکت‌های معتبر داروسازی کشور است، افزود: ۲۵ نفر از متخصصان این واحد تولیدی با فعالیت شبانه‌روزی کمبود محلول ضدعفونی کننده داروخانه‌های استان را تأمین می‌کنند.

هیچ مورد مشکوک به کرونا در چهارمحال و بختیاری دیده نشده است

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بروجن نیز مهم‌ترین راه پیشگیری از ابتلاء به کرونا ویروس را شست‌وشو و ضدعفونی کردن دست‌ها عنوان کرد و گفت: در صورت دسترسی نداشتن به مواد شوینده، این محلول جایگزین بسیار مناسبی برای ضدعفونی است.

محمدحسن کرمی افزود: این محلول آنتی سپتیک که با الکل ۷۰ درصد تهیه و تولید شده، برای ضدعفونی کردن موضع و سطوح کاربرد دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد مشکوک به کرونا در چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن مشاهده نشده است، افزود: همشهریان با حفظ خونسردی و رعایت بهداشت فردی در ابتلاء به این ویروس خود مراقب باشند.

کد خبر 412756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.