ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی گلپایگان

شهردار گلپایگان با بیان اینکه چهارشنبه بازار گلپایگان تعطیل شد، گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا ناوگان حمل و نقل عمومی شهری ضد عفونی شد.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از گلپایگان اظهار کرد: با توجه به هشدارهای پزشکی مبنی بر احتمال آلوده‌بودن محل‌های پرتردد شهری از جمله اتوبوس‌های برون و درون‌شهری و تاکسی‌ها، شهرداری گلپایگان با تأمین هزینه خرید مواد ضد عفونی، عملیات شستشوی ناوگان حمل و نقل عمومی را آغاز کرده است.

وی افزود: عملیات ضدعفونی ناوگان اتوبوس‌رانی برون‌شهری در محل ترمینال مسافربری برای کنترل این ویروس تا یک ماه ادامه دارد.

شهردار گلپایگان تأکید کرد: رعایت بهداشت فردی در پیشگیری از انتشار ویروس این بیماری بسیار تأثیر دارد، بنابراین شهروندان نکات بهداشتی را به ویژه در محل‌های عمومی رعایت کنند.

شکرزاده با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰۸ دستگاه تاکسی در این شهر فعال است، گفت: این تعداد شامل ۱۴۱ دستگاه تاکسی گردشی، ۲۵ دستگاه تاکسی خطی و ۴۲ دستگاه تاکسی بی‌سیم است.

وی تصریح کرد: با تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، چهارشنبه‌بازار شهر گلپایگان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

شهردار گلپایگان اظهار کرد: سه دوره کارگاه آموزشی پیشگیری از بروز و شیوع کرونا مخصوص کارکنان ستادی و کارگران واحدهای خدمات شهر فضای سبز و عمران و شهرسازی شهرداری گلپایگان و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شده است.

کد خبر 412305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.