توزیع ۴ هزار دستگاه چادر در بین زلزله‌زدگان قطور

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: سه هزار و ٩۴٨ دستگاه چادر تا ساعت ١٣ ظهر امروز در بین زلزله‌زدگان قطور توزیع شد.

به گزارش ایمنا، سعید رهبر سوره اظهار کرد: همچنین تاکنون چهار هزار و ٢٢٩ بسته غذایی ٧٢ ساعته شامل اقلام جیره خشک در بین زلزله‌زدگان این منطقه پخش شده است.

وی با بیان اینکه در راستای تأمین گرمایش مردم نیز تاکنون سه هزار و ٢۵٢ شعله والور در بین زلزله‌زدگان توزیع شده است اظهار داشت: ۶۰ گروه شامل بیش از ۳۰۰ نفر از امدادگران در منطقه قطور فعالیت دارند و ارزیابی منطقه را انجام می‌دهند.

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی ادامه داد: همه نیازهای روستاییان زلزله‌زده در راستای کاهش مشکلات در فصل سرما برآورده می‌شود که این امر با همراهی خود روستاییان امکان‌پذیر خواهد بود.

«رهبر سوره» تأکید کرد: تمامی تیم‌های اسکان اضطراری هلال‌احمر، کمپ اسکان را در مناطق زلزله‌زده برپا کرده‌اند.

وی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی با هدف امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده، از نخستین ساعات وقوع زلزله در آماده‌باش کامل قرار دارد.

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه کمبودی در خصوص تأمین اقلام غذایی زلزله‌زدگان وجود ندارد، بیان کرد: درصورت نیاز بسته‌های غذایی یک هفته‌ای و یک ماهه نیز بین آنان توزیع می‌شود.

«رهبر سوره» ادامه داد: امدادرسانی همچنان ادامه دارد و شایعات بی‌اساس از منابع ناموثق در رابطه با توقف امدادرسانی کاملاً کذب است.

گفتنی است، وقوع ۲ زمین لرزه نسبتاً شدید طی روز گذشته در منطقه مرزی خوی، موجب مصدومیت نزدیک به ۱۰۰ نفر، بستری شدن ۱۰ نفر و خسارت به سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی شد. پ

منبع: ایرنا

کد خبر 412292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.