نمایشگاه لوازم خانگی، منسوجات و کالای خواب اردیبهشت ۹۹ برگزار می‌شود

مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی، منسوجات و کالای خواب با برند نمایشگاهی "خانه ما" در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ برگزار می شود.

مجید نایب زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به لزوم رعایت شرایط بهداشتی در روزهای آینده، اظهار کرد: مقرر شده بود تا در هفته جاری پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی، منسوجات و کالای خواب با برند نمایشگاهی "خانه ما" برگزار شود اما با توجه به درخواست مشارکت کنندگان نمایشگاه، با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مشورت انجام گرفت.

وی افزود: در راستای مشورت با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، قرار شد شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزاری پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی، منسوجات و کالای خواب را به زمان دیگری موکول کند.

مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان خاطر نشان کرد: بر اساس تقویم نمایشگاهی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان مقرر شده بود تا نمایشگاه مذکور از سه شنبه هفته جاری (ششم اسفندماه) آغاز به کار کند و تا شنبه هفته آینده (دهم اسفندماه) برقرار باشد اما با توجه به درخواست مشارکت کنندگان و مشورت با دانشگاه علوم پزشکی، این نمایشگاه بر اساس تصمیم جمعی به تعویق افتاد.

نایب زاده اضافه کرد: این نمایشگاه در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه به غیر از این نمایشگاه فقط نمایشگاه فروش بهاره تا پایان امسال در دستور کار قرار داشت، ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده، قرار است نمایشگاه فروش بهاره از ۱۴ تا ۱۹ اسفندماه در اصفهان برگزار شود، هنوز تصمیمی مبنی بر لغو این نمایشگاه گرفته نشده؛ اما در صورت هر نوع تصمیم‌گیری، اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام خواهد شد.

کد خبر 412067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.