تشکیل ۱۰ کمیته اصلی و ۱۵ کمیته فرعی در ستاد تسهیلات سفر

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: در ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان بیش از ۱۰ کمیته اصلی و ۱۵ کمیته فرعی در مناطق ۱۵ گانه تشکیل و شرح وظایف و فعالیت‌های آن‌ها ابلاغ شده است.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان از دو ماه گذشته برنامه‌ریزی برای روزهای پایانی سال و فعالیت برای متناسب‌سازی شهر برای ایام نوروز را آغاز کرده تا شهر اصفهان چهره‌ای زیبا در این ایام برای شهروندان و مسافران داشته باشد.

وی با بیان این که شهرداری از ابتدای اسفندماه به مباحث آماده‌سازی شهر ورود پیدا کرده است، افزود: از شهروندان نیز انتظار داریم کمک کنند تا نازیبایی‌ها و آلودگی‌های سطح شهر پاک‌سازی شود.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان این که در ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان فعالیت‌های زیادی پیش بینی شده است، ادامه داد: از آن جمله برنامه‌ریزی شده تا زیباسازی میادین و معابر، رنگ‌آمیزی جداول، المان‌ها، نرده‌ها، مبلمان شهری و گل‌آرایی سطح شهر و کاشت انواع گل در میادین و چهارراه‌ها و محورهای ورودی شهر، توجه به ارتقای بهداشت و پاک‌سازی معابر شهر از وجود هرگونه آلودگی است تا در قالب فعالیت‌های ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان بیش از ۱۰ کمیته اصلی و ۱۵ کمیته فرعی در مناطق ۱۵ گانه تشکیل و شرح وظایف و فعالیت‌های آن‌ها ابلاغ شده است البته در این راستا نیاز به همکاری سایر دستگاه‌ها برای مباحث ترافیکی و اسکان مسافران داریم.

امیری گفت: مدیریت شهری تمام مسائل مربوط به خدمات سفر را پیگیری می‌کند، اما سایر دستگاه‌ها نیز باید به وظایف خود عمل کنند.

کد خبر 411780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.