استقلال و ذوب آهن بدون تماشاگر شد؟

استقلال و ذوب آهن در حالی فردا - یکشنبه ۳ اسفند ماه - باید در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند، که امروز شیوع بیماری کرونا شایعه برگزاری مسابقات این هفته بدون حضور تماشاگران را ایجاد کرد و دقایقی پیش سامانه رسمی بلیط فروشی ورزشگاه آزادی امکان خرید بلیط این دیدار را ناممکن کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال تهران فردا- یکشنبه ۳ اسفند ماه - در استادیوم آزادی تهران از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه میزبان ذوب آهن خواهد بود این در شرایطی که پس از شیوع ویروس کرونا در شهرهای مختلف کشور، این احتمال را به وجود آورد تا این مسابقه بدون حضور تماشاگران دو تیم برگزار شود.

امروز این احتمال قوت گرفت و حتی چندین بار در نشست خبری پیش از بازی از فرهاد مجیدی و مربی ذوب آهن سوالاتی پیرامون برگزاری این دیدار بدون تماشاگران پرسیده شد. سهیل مهدی، سرپرست سازمان لیگ نیز که پیش از این در گفت و گو با ایمنا اعلام کرده‌بود تابع الزامات و دستورات مقامات اجرایی کشور در خصوص بیماری کرونا خواهند بود. او البته امروز نیز گفت که برگزاری مسابقه بدون تماشاگر در این هفته، در کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال بررسی خواهد شد.

پس از آن عباس تیموری، دبیر هیئت فوتبال استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اتخاذ تصمیم نهایی درباره بازی‌های این هفته به شورای تأمین استان‌ها واگذار شده، و در همین راستا امروز بعدازظهر جلسه‌ای در استانداری تهران برگزار شده‌است.

جواب نهایی اما مشخص نشد تا هواداران در بلاتکلیفی بمانند. حالا سامانه بلیط فروشی pin۹۰ که مجری فروش بلیط استادیوم آزادی تهران و زیر نظر شرکت توسعه اماکن ورزشی است، این دیدار را از روی وب‌سایت خود برداشت تا به شایعات دامن زده باشد و احتمال بدون تماشاگر شدن دیدار استقلال و ذوب آهن هم‌اکنون، بسیار بالا است و تا حد زیادی این اتفاق نزدیک به اجرا است.

کد خبر 411760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.